به گزارش ایرنا، مکان های مختلف استان کرمان امروز دوشنبه چهاردهم خرداد سیه پوش از دست دادن مردی است که روزگاری نه چندان دور با آفتاب مهربانی آمد و ظلمت شب را شکافت.
او که اگر نمی آمد امروز نه از پیشرفت های علمی جوانان این مرز و بوم، نه از توسعه عظیم صنعتی و فناوری و نه از اقتدار روزافزون سیاسی و بین المللی خبر بود.
ولی امروز به یمن مجاهدت های آن روزهای امام خمینی (ره) و یارانش، طاغوت از کشورمان رخت بربست و نظام اسلامی و دین مبین اسلام بیش از هر زمانی بر سر این مملکت سایه افکنده، دینی که شالوده آن بر اساس سعادت و بهروزی بشر است توانست جوانان این آب و خاک را آنگونه رشد دهد که امروز تن دنیای غرب از ترس جوانان این مرز و بوم به لرزه افتد.
این ملت همانطور که دیروز با امامشان بودند امروز نیز محکم و استوار همچون کوه پشت سر مقتدایشان ولی فقیه زمان ایستاده اند و با عزم ملی و مدیریت جهادی در مسیر پیشرفت همه جانبه گام های بلندتر بر می دارد.
مردم شهر و استان کرمان نیز که درد جانکاه 14 خرداد را هرگز فراموش نمی کنند امروز پس از سالها بار دیگر رخت سیه بر تن کرده و در غم از دست دادن امام و مقتدایی بزرگ سوگوار شدند.
گزارش های ارسالی از شهرستان ها و مناطق استان کرمان نیز حاکی از سیه پوش شدن این مناطق در سوگ آفتاب است.
برگزاری برنامه های سوگواری، سخنرانی در زمینه ابعاد شخصیتی امام، مسابقات مختلف فرهنگی و ادبی و معرفی امام راحل به نسل جدید از جمله برنامه های مختلف 14 خرداد در استان کرمان است.
تشکلهای مردمی نیز در استان کرمان برنامه های مختلفی را در ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده اند.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.