به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی و محمدجواد فدایی در مطلع این پیام آورده اند، انقلاب اسلامی ایران در دیوان داشته های خود، سراسر امید برای همه دوستداران و همراهان و سراسر بیم برای دشمنانی است که چشم دیدن پیروزی های این ملت را ندارند و این انقلاب نشان داده که با تکیه بر اقیانوس مردمی می توان از بزرگترین دشواری ها عبور کرد.
این پیام می افزاید، ملت همیشه پیروز ایران اسلامی با تکیه بر ایمان و ولایتمداری خود طرحی نو را در افق دید همگان ترسیم کرد که به الگویی برای تمامی آزادیخواهان و آزاداندیشان تبدیل شده و راه آن برای همیشه تداوم خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان و سرپرست استانداری کرمان در ادامه این پیام آورده اند، پیر فرزانه انقلاب اسلامی که با نگاه بلند خود صحنه های زیبایی از عدالت، رفع فقر و محرومیت را برای مردمان این سرزمین آفرید، همان امام بزرگی است که نامش برای همیشه در تارک تاریخ خواهد درخشید.
در این پیام می خوانیم، ملت ایران در 14 خردادماه، داغدار بزرگ مردی است که در آسمان، نامدارتر از زمین است و نام استوارش برای همیشه در جان زمان جریان خواهد داشت.
در ادامه این پیام آمده است، در این فرصت یاد و خاطره بزرگ معمار انقلاب اسلامی را گرامی داشته و 14 خردادماه سالروز رحلت جانگداز آن عالم ربانی را تسلیت گفته و سالروز قیام 15 خردادماه را نیز گرامی می‌ داریم.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی و فدایی در سطرهای پایانی این پیام آورده اند، امید آنکه بیرق پراهتزاز این انقلاب اسلامی که با خون بسیاری از جوانان و مردم ولایتمدار این سرزمین آذین بسته است، توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به دست پرامید آخرین منجی عالم بشریت برسد.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.