به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز شنبه در شورای اداری استان کرمان افزود: طرح جامع الگوی کشت را در استان کرمان با هزینه شخصی، با حضور کارشناسان داخلی و خارجی و با همکاری استاندار آینده در کرمان اجرا خواهیم کرد.
رزم حسینی علت استعفای خود را بیماری عنوان کرد و افزود: رئیس جمهوری و وزیر کشور تا آخرین لحظه در چارچوب مقررات از طرح های توسعه ای استان کرمان حمایت کردند.
وی تصریح کرد: طی 2 روز گذشته حکم سرپرستی محمدجواد فدایی توسط وزیر کشور صادر شده است.
رزم حسینی گفت: تمام مدیران همراهی و همکاری را با سرپرست استانداری کرمان برای توسعه این استان ادامه دهند.
وی همچنین در پایان از مردم و مسئولان استان کرمان و فرا استانی در بخش دولتی و خصوصی برای اقدامات و همکاری های انجام شده برای توسعه این استان قدردانی کرد.
همچنین مسئولان حاضر در این نشست از خدمات علیرضا رزم حسینی در جایگاه استاندار پیشین کرمان تقدیر و به محمدجواد فدایی سرپرست این سمت خیرمقدم گفتند.
در این نشست حکم سرپرستی استانداری کرمان با حفظ سمت توسط علیرضا رزم حسینی تقدیم محمدجواد فدایی شد و همچنین وزیر کشور در پیامی از خدمات استاندار سابق کرمان تقدیر کرد.
این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار سابق و سرپرست استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، فرمانداران و سایر مسئولان این استان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد.
نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز به اقدامات علیرضا رزم حسینی در جایگاه استاندار کرمان پرداختند.
3029/7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.