به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی روز شنبه در شورای اداری استان در محل استانداری کرمان افزود: بیش از 30 سال گذشته در استانداری کرمان سابقه سرپرستی وجود نداشته و سرپرستی به معنی حفظ وضع موجود تا انتخاب استاندار جدید است.
وی با بیان اینکه مسئولان استان همکاری جدی با استانداری داشته باشند اظهار داشت: زیرا یک مدیر زمانی موفق است که دیگر مدیران همراهی و همکاری خوبی با وی داشته باشند.
سرپرست استانداری کرمان گفت: علیرضا رزم حسینی با دلسوزی، اختصاص وقت کافی برای فعالیت ها، با خلاقیت و ابتکار و داشتن ایده، طرح های خوبی را در استان کرمان آغاز کرده است و داشتن این ویژگی ها هر مدیری را به موفقیت می رساند.
** توسعه اقتصادی جدا از منابع دولتی در کرمان پایه گذاری شد
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: توسعه اقتصادی بدون وابستگی منابع دولتی در استان کرمان پایه گذاری شده است.
محمدرضا پور ابراهیمی افزود: ترویج توسعه اقتصادی جدا از منابع دولتی از اقدامات علیرضا رزم حسینی در استان کرمان بوده و امروز این اقدام در کشور الگو شده است.
وی ابراز کرد: باید این اقدامات در استان کرمان استمرار یابد و این ظرفیتت در کشور نهادینه شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه اقدامات توسعه ای انجام شده در استان کرمان انتقال به دیگر استان ها بوده است.
وی افزود: حرکت پرشتاب اقتصاد مقاومتی در استان کرمان متوقف نخواهد شد.
پورابراهیمی بیان کرد: نگاه حزبی، جناحی و فضای سیاسی سهم مهلک توسعه اقتصادی استان کرمان است و باید با هم افزایی و تعامل موثر با ارکان حکومتی توسعه این استان پیگیری شود.
همچنین مسئولان حاضر در این نشست از خدمات علیرضا رزم حسینی در جایگاه استاندار کرمان تقدیر و به محمدجواد فدایی سرپرست این سمت خیرمقدم گفتند.
در این نشست حکم سرپرستی استانداری کرمان با حفظ سمت توسط علیرضا رزم حسینی تقدیم محمدجواد فدایی شد و همچنین وزیر کشور در پیامی از خدمات استاندار سابق کرمان تقدیر کرد.
این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار سابق و سرپرست استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، فرمانداران و سایر مسئولان این استان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد.
نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز به اقدامات خادمانه علیرضا رزم حسینی در جایگاه استاندار کرمان پرداختند.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.