به گزارش ایرنا احمد امینی روش بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جیرفت که با حضور مدیران ادارات برگزار شد افزود: میزان اعتبارات این شهرستان در سال جاری نشان دهنده این است که دولت به بحث زیرساخت ها نگاه ویژه ای دارد.
وی ادامه داد: امروز با افتخار اعلام می کنیم دولت تدبیر و امید در بحث اعتبارات شهرستانی، 100 درصد موفق عمل کرده است.
فرماندار جیرفت با بیان اینکه بستن بودجه این شهرستان حاصل چندین ماه پیگیری و تلاش مجموعه مدیریتی دولت در استان و شهرستان است اظهار داشت: جیرفت در بین 23 شهرستان استان کرمان به دلیل جذب اعتبارات تملک دارایی، رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: با جدیت تمام بر روند کار پیمانکاران و هزینه کرد اعتبارات نظارت داشته باشید تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود.
امینی روش با اشاره به تلاش نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات منطقه عنوان کرد: امروز زنجیره خدمات از شهرستان تا پایتخت کشور وصل شده و آرامش و انسجامی که در جیرفت به وجود آمده بی سابقه است.
وی تصریح کرد: با تعامل و همکاری خوبی که بین دستگاه های اجرایی ایجاد شده توانسته ایم گام های بلندی در زمینه توسعه شهرستان جیرفت برداریم که آیندگاه حاصل این اقدامات را خواهند دید.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.