حسین سلامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رستوران پلمب شده در جیرفت در راستای حفظ امنیت غذایی مردم اعمال قانون شد.
وی ادامه داد: پس از کسب گزارش های مردمی در زمینه رعایت نکردن نکات بهداشتی، رسیدگی به موضوع در دستور کارگروه امنیت غذایی قرار گرفت و پس از بازدید از این رستوران بنا به اعلام نظر کارشناسان اداره بهداشت، دستور پلمب آن صادر شد.
دادستان جیرفت از تشکیل هیات عالی امنیت غذایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای امنیت غذایی و سلامت مردم، نظارت بر اغذیه فروشی های شهرستان جیرفت تشدید می شود.
وی افزود: کارگروه هیات عالی امنیت غذایی شهرستان جیرفت با محوریت دادستانی و با همکاری اداره بهداشت، دامپزشکی، پلیس اماکن و سایر دستگاه های ذیربط در دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت تشکیل شده است.
سلامی به بازدید از دیگر رستوران های این شهرستان اشاره و عنوان کرد: به تعدادی از این مغازه ها تذکرات لازم داده و مقرر شد تا تاریخ تعیین شده نواقص را برطرف کنند.
وی اظهار داشت: دستگاه قضایی در زمینه سلامت غذایی مردم و جامعه با متخلفان برخورد خواهد کرد.
وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده رعایت نکردن مسائل بهداشتی مراتب را به منظور پیگیری به دفتر دادستانی و اداره بهداشت شهرستان جیرفت اعلام کنند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
3029/7429/7450
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.