به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آئین این هفته نماز جمعه کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خود تاکید کرده اند که دشمن هر جا مقاومت دیده همیشه عقب نشینی کرده و اگر انعطافی ببیند گستاخ تر می شود لذا چنانچه در این حوزه دچار اشتباه و خطا شویم خسارتی می بینیم که قابل جبران نخواهد بود.
وی ادامه داد: بنابراین به هر قیمتی نباید برجام را حفظ کنیم و باید حفظ ان توام با عزت، بر اساس مصلحت و با حفظ غرور ملی کشور تحت امر ولی امر مسلمین در راستای رسیدن به اهداف باشد.
وی اظهار داشت: اگر برجام عزت و مصلحت کشور را مخدوش کند و غرور ملی ما را بشکند ملت ایران آن را بر نمی تابند.
وی به موضوع برخورد ایران اسلامی با کشورهای اروپایی و استکبار جهانی اشاره و عنوان کرد: سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام حجت را بر همه تمام کرده و آنقدر شفاف و واضح مواضع جمهوری اسلامی مطرح شده که هر کسی به خوبی این مواضع را بیند جای ابهامی برایش وجود ندارد که نیاز به توضیح داشته باشد.
امام جمعه کرمان بیان داشت: اکنون که آمریکایی ها از برجام خارج شده اند، یکی از حرف هایی که سیاسیون می زنند ادامه برجام بدون آمریکا است، اما باید توجه داشت که آمریکا و اروپایی ها وقتی پای میز مذاکره می آیند که نیاز به مذاکره دارند.
وی اظهار داشت: اخلاق در کشورهای اروپایی و آمریکایی در اسارت محض سیاست است و هر جا با هم در تناقض قرار گیرند، اخلاق را کنار گذاشته و سیاست را دنبال می کنند.
حجت الاسلام علیدادی افزود: چنین افراد و کشورهایی قابل اعتماد نیستند لذا تمام افرادی که در این زمینه بحث و برنامه جامع را دنبال می کنند باید به این موضوع توجه کنند.
وی خاطرنشان کرد: باید با حفظ وحدت ملی و در خدمت رهبری معظم انقلاب اسلامی از این گذر تاریخی و نقشه های شوم دشمنان به نفع این ملت عبور کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گاهی اوقات گناه باعث می شود تا دست ما از بسیاری از معنویات کوتاه شود.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه گناه جلوی اجابت دعا را می گیرد، ادامه داد: آدمی نیاز دارد در قالب دعا و نیایش با خداوند ارتباط برقرار کند و گاهی اوقات این ارتباط از جنس معرفت و شناخت و گاهی اوقات از سر اضطراب و نگرانی است.
امام جمعه کرمان بر عمل به آموزه های قرآن تاکید کرد و گفت: قرآن یک کتاب است به برای زندگی دنیوی و اخروی دستورات بسیاری زیادی دارد و در کنار تلاوت قرآن باید به دستورات آن عمل کرد.
3029/7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.