حسین اسحاقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید نگاه ابزاری به هنر نداشته و ندارد و هنرمندان را به عنوان سرمایه های اجتماعی می داند از این رو با واگذاری امور هنری به اهل هنر به این قشر مهم جامعه نگاه ویژه ای داشته است.
وی ادامه داد: آموزشگاه آزاد هنری با کشف استعداد های نوجوانان و جوانان، به آموزش و توسعه هنر کمک می کنند.
وی به اخذ مجوز آموزشگاه آزاد هنری کوثر در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: مجوز فعالیت پنج ساله این آموزشگاه با مدیر مسئولی محسن عادلی ساردو با موافقت مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری صادر شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد:آموزشگاه آزاد هنری کوثر در زمینه هنرهای تجسمی بویژه آموزش نقاشی و خوشنویسی مجوز دریافت کرده است.
وی اظهار داشت:آموزشگاه های آزاد هنری باید عملکرد خود را هر سه ماه یکبار به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گزارش کنند.
وی با اشاره به سیاست واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری در جنوب کرمان به بخش خصوصی، عنوان کرد: هنرمندانی که از توانایی و مهارت لازم برخوردار باشند می توانند با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز آموزشگاه اخذ کنند.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب و فاریاب را پوشش می دهد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.