به گزارش ایرنا، مهدی صدفی در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان افزود: اگر مجاهدت های امام راحل نبود، امروز شاهد این عظمت و اقتدار برای نظام و انقلاب اسلامی ایران نبودیم.
وی ادامه داد: 14 خرداد یادآور روزی تلخ و ارتحال ملکوتی اسوه خوبی ها، ارزش ها و کمالات اخلاقی است.
وی ادامه داد: همه ساله در این روز برنامه هایی را به عنوان نکوداشت و پاسداشت و بزرگداشت امام راحل (ره) و نیز به عنوان فرصتی برای تبیین سیره عملی و مجاهدت های ایشان برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در مرکز استان و شهرستان های تابعه تشکیل شده تا با همدلی، همیاری و وحدت رویه بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) برگزار شود.
صدفی اظهار داشت: تقارن ماه مبارک رمضان با سالگرد ارتحال حضرت امام فرصت بسیار مناسبی است که از اجتماعات، محافل و برنامه های متداول در این ایام برای بیان سیره امام خمینی (ره) استفاده کنیم.
وی گفت: همواره تاکید شده که بعد تبیینی سیره امام راحل در بیست و نهمین سالگرد ارتحال ایشان مد نظر باشد زیرا این موضوع یکی از نیازهای جامعه امروز به شمار می رود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: برگزاری نمایشگاه های کتاب، محصولات فرهنگی و عکس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقه وصیت نامه امام راحل، چاپ کتابچه، بروشور و نرم افزار و اجرای برنامه های ویژه ورزشکاران از جمله برنامه هیا ایام رحل امام در کرمان است.
وی از ویژه برنامه های کودکان و نوجوانان، دانش آموزی و دانشجویی، کارگری، برگزاری نشست های علمی و تخصصی ویژه جوانان و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره) در کرمان نام برد.
وی ادامه داد: مراسم محوری بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) نیز از ساعت 18 در مصلای کرمان برگزار می شود.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.