امیدرضایی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تاریخ 12 اردیبهشت ماه سال جاری خبر قتل یک خانم 38ساله در روستای بنک از توابع بخش مرکزی شهرستان منوجان به مرجع قضایی اعلام و بلافاصله رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از حضور در محل وقوع جرم دستورات لازم قضایی برای شناسایی و دستگیری متهم به کارآگاهان پلیس آگاهی صادر و پزشکی قانونی جهت بررسی موضوع و معاینه جسد وارد عمل شد.
سرپرست دادسرای منوجان تصریح کرد: پس از17 روز با تحقیقات شبانه روزی پلیس آگاهی، قاتل که فردی بنام (ع – الف )می باشد شناسایی و مشخص شد که پس از نزاع و درگیری اقدام به قتل خانم (ز-پ) کرده است.
وی گفت: پلیس آگاهی منوجان با دستورقضایی بلافاصله درهمان ساعت اولیه تحقیقات لازم راجهت شناسایی متهم انجام وپس از شناسایی دستورات لازم جهت دستگیری وی صادر و پس از طی یکسری اقدامات اطلاعاتی قاتل در محل مخفیگاهش دراستان هرمزگان دستگیر شد.
وی افزود: پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان در حال رسیدگی است و متهم در بازجویی های اولیه اعلام نموده که پس ازمشاجره اقدام به کشتن مقتول کرده است
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و 500 کیلومتر در فاصله 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد.
این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.