به گزارش ایرنا علی قرایی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان در محل تالار پالیز کرمان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته امور استان ها، نماینده وزارت ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، پیشکسوتان، و مدیران ورزشی بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
**استان کرمان نماینده ای در لیگ برتر داشته باشد
رئیس فدراسیون فوتبال در این آیین گفت: وضع عمومی تیم های کرمان بسیار عالی است و این استان از نظر ورزشکاران برجسته و حمایت مردم غنی است و باید نماینده ای در لیگ برتر داشته باشد.
مهدی تاج افزود: لیگ برتر و دسته یک فوتبال در برخی نقاط کشور به سختی اداره می شود و منابع در این استان ها محدود است.
وی با بیان اینکه هیات فوتبال کرمان باید تعالی ورزش فوتبال این استان را از سال آینده از پایه آغاز کند اظهار کرد: اینکه تمام مراکز استان ها یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد از اهمیت بسیاری برای فدراسیون فوتبال برخوردار است.
وی گفت: تکلیف انتخاب مقام های هیات فوتبال این استان به مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تفویض می شود.
**رئیس هیات فوتبال از حواشی فاصله بگیرد
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: فوتبال همواره درگیر حواشی بیشتری نسبت به دیگر ورزش ها است و فردی که بعنوان رئیس هیات فوتبال استان کرمان انتخاب می شود باید بدور از این حواشی گام های مثبتی در راستای توسعه ورزش این استان بویژه فوتبال بردارد.
علی مرادی نیز در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان در محل تالار پالیز کرمان افزود: مسئولیت سنگینی بر عهده هیات فوتبال این استان است لذا فرد منتخب باید با تلاشی مضاعف مشکلات ورزش فوتبال را برطرف کند.
کشور دارای لیگ برتر، دسته یک، دسته 2 و منطقه ای است.
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کرمان هر چهار سال یکبار برگزار می شود و 9 سال گذشته این پست در تصدی مراد حاج جعفری قرار داشته است.
استان کرمان دارای تیم های فوتبال مس کرمان، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان در لیگ دسته یک فوتبال کشور است و مس کرمان سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را در کارنامه داشته است.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.