علی عسکری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از یکهزار تماس تلفنی انجام گرفته با این مرکز طی مدت یاد شده متاسفانه 85 درصد آن مزاحمت تلفنی برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان بوده است.
وی اظهار کرد: هر مزاحمت تلفنی می تواند موجب سوزاندن یک زندگی شود و کاهش تماسهای نامربوط با مرکز 125 این سازمان روند امدادرسانی به شهروندان را تسهیل می کند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از شهروندان خواست برای داشتن شهری ایمن آتشنشانان را یاری کنند و بدون جهت اقدام به اشغال شماره 125 نکنند.
وی گفت: مردم نحوه صحیح استفاده ازشماره های تلفن امدادی را به فرزندان خود آموزش دهند.
عسکری افزود: همچنین این سازمان آمادگی ارائه مشاوره ایمنی تلفنی به شهروندان را دارد.
وی تصریح کرد: شهروندان برای هر گونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره 125 این سازمان در طول 24 ساعت شبانه روز تماس حاصل کنند.
شهر کرمان دارای 10 ایستگاه آتش نشانی است و وظیفه امداد و نجات و اطفای حریق در این شهر را برعهده دارند.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.