این فعال رسانه ای در مطلب خود چنین آورده است :شب گذشته در اینستاگرام تصویر دو تن «شکارچی‌نما» را دیدم که در یک منطقه‌ی کوهستانی، مشغول زجرکش کردن دو حیوان زبان بسته بودند، و در همان‌حال در مقابل دوربین موبایل، با ژست‌های قهرمانانه‌ای، شوق و ذوق خود را از این اقدام رذیلانه‌ به رخ می‌کشیدند!
نمونه‌ی دوم مشابه این اتفاق، خبری است که امروز به نقل از خبرگزاری ایرنا خواندم. رئیس شورای اسلامی یکی از روستاهای توابع کوهپایه از کشتار بی‌رحمانه‌ی 99 راس گوسفند توسط افراد ناشناس خبر داده است.
او با اشاره به اعلام‌ نیروی انتظامی می‌گوید: عاملان این اقدام 2 نفر بوده‌اند؛ و در ادامه می‌افزاید: شبانه با موتورسیکلت وارد محدوده‌ی روستا شده و پس از ورود به آغل دام‌ها، حلق 87 بز و میش بزرگ و 12 گوسفند چند ماهه را بریده و آن‌ها را رها می‌کنند.
به اصل ماجرا که دلیل این خون‌ریزی واقعا چه بوده فعلا کاری ندارم. به نظرم هردو اتفاق اما از یک جنس‌اند و نشانگر آن هستند که گاه خشونت چگونه می‌تواند تا مغز استخوان ما نفوذ بکند و در همان‌حال ما از آن غافل مانده‌ایم!
حتم دارم در این دو روز ده‌ها خشونت مشابه دیگر نسبت به حیوانات رخ داده که من و شما از آن‌ها بی‌خبریم. لابد این بی‌خبری به ما آرامش هم می‌دهد! نمی‌دانم اگر این حیوانات مظلوم، زبان سخن گفتن داشتند در باره‌ی رفتارهای ما انسان‌ها چه قضاوتی می‌کردند؟
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.