لطیف کار در مطلب خود چنین آورده است :هفته‌ی گذشته اهل فرهنگ و هنر کرمان اوقات خوشی داشتند. نمایش آثار تونی‌کرگ مجسمه‌ساز بریتانیایی- آلمانی به‌همراه حضور ایشان در کرمان، یک رویداد کم‌نظیر بود. آثار او در موزه صنعتی کرمان به مدت دو ماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این فرصت را از دست ندهید.
در همین‌حال، به یمن حضور تونی‌کرگ در کرمان، و به موازات این اتفاق هنری، 6 گالری‌دارکرمانی به مدت 6 روز اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های ویژه‌ای نموده‌اند. دست مریزاد.
هفته‌ی گذشته اما طرفداران موسیقی، به ویژه موسیقی نواحی کشورمان، روزهای شورانگیزی را سپری کردند. هرچند فشردگی برنامه‌ها موجب شد من نتوانم از همه‌ی این برنامه‌ها آن‌طور که دلم می‌خواست بهره ببرم اما شب اختتامیه یازدهمین جشنواره موسیقی را از دست ندادم. شب طراحی نشریه هم بود؛ دریغم آمد عکس یک این شماره‌ی استقامت را به موضوع دیگری غیر از این رویداد بزرگ اختصاص بدهم. رفتم و بسیار هم لذت بردم.
جشنواره موسیقی نواحی سال‌ها پیش در کرمان تولد یافت. گمان نمی‌کنم در هیچ‌جای دیگر هم، چنین آمادگی برای برگزاری این جشنواره باشد. فعالان و مسئولان فرهنگی استان نباید اجازه دهند این جشنواره با هر بهانه‌ای کرمان را ترک کند.
رضا شمسی عزیز دبیر بخش فرهنگ و هنر نشریه استقامت در همین شماره یادداشتی خطاب به استاندار نوشته‌اند و اهمیت این موضوع را یادآوری کرده‌اند. امیدوارم گوش شنوایی باشد، پیگیری‌ها نتیجه بدهد و این فرصت نسوزد.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.