به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی عصر یکشنبه در شورای مدیران ستادی استانداری کرمان، تضعیف از درون را جزو اهداف دشمنان برشمرد و افزود: در دهه های اخیر دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با جنگ سخت نمی توانند به اهداف خود دست یابند.
وی ادامه داد: روابط عمومی ها باید به جای تبلیغ از شخص، تبلیغ از کار را در دستور کار خود قرار دهند.
استاندار کرمان، تغییر را اصلی مفید دانست و گفت: در ابتدای ورود به استان کرمان، روابط عمومی استانداری کرمان نیرو و امکانات بسیار کمی داشت.
رزم حسینی ادامه داد: روابط عمومی استانداری کرمان در چند سال اخیر فعالیت های گسترده ای در حوزه ملی داشته و رتبه های برتر کشوری را کسب کرده و در ادامه ارتباط های بسیار خوبی با مدیران کشوری و کرمانی های مقیم سایر استان ها و کشورها برقرار شده است.
وی بیان کرد: کارکنان روابط عمومی استانداری کرمان با علاقه وافری در زمینه اطلاع رسانی اقدام می کنند و در حقیقت کارنامه نظام مطرح می شود تا امید مردم توسعه یابد.
وی گفت: مشاور جدید استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نیروی نظام و متعلق به هیچ گروه و حزبی نیست.
وی روابط عمومی استانداری را روابط عمومی استان برشمرد و افزود: در حالی که همواره سیگنال های منفی از سوی رسانه های خارجی ارسال می شود، باید امید را در بین مردم توسعه داد.
رزم حسینی بیان کرد: موفقیت های بسیار زیادی در کشور وجود دارد اما متاسفانه سیگنال های منفی زیادی ارسال می شود.
وی بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری ها یگ بنگاه عمرانی و اقتصادی است که وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و امیدواریم با حضور مدیریت جدید شاهد تحول در این بخش باشیم.
مدیرکل حوزه استاندار کرمان نیز در این آئین گفت: در سه سال گذشته روابط عمومی استانداری کرمان شاهد تحولات بسیار خوبی بوده و توانسته جایگاه خود را به دست آورد.
حجت الاسلام محمد محمودآبادی از روابط عمومی به عنوان ویترین واقعی و ارائه دهنده شخصیت هر دستگاه و سازمان یاد کرد و ادامه داد: روابط عمومی استانداری کرمان توانسته متناسب با وظایف این نهاد، اطلاع رسانی و سایر اقدامات تخصصی را انجام دهد.
وی عنوان کرد: روابط عمومی استانداری کرمان در دوران مدیریت عظیمی زاده در بین همه دستگاه ها یکی از دستگاه های برتر در حوزه روابط عمومی بوده است.
وی تاکید کرد: روابط عمومی از نظر داشته های مادی و کیفی در سال های گذشته دچار مشکل بوده اما در سال های اخیر تجهیزات و نیروی انسانی کیفی به بدنه روابط عمومی اضافه شده است.
حجت الاسلام محمودآبادی ادامه داد: امروز در روابط عمومی استانداری کرمان تمامی اقدامات به صورت حساب شده، هماهنگ و به موقع انجام می شود.
مدیرکل سابق روابط عمومی استانداری کرمان نیز گفت: رمز موفقیت روابط عمومی استانداری، حمایت استاندار کرمان از این مجموعه و درک ایشان از حوزه رسانه بوده است.
نقی عظیمی زاده افزود: توجه به جوانان، ریسک پذیری، نجابت، قانون گرایی و پرهیز از کارهای سیاسی و جناحی از ویژگی های برجسته استاندار کرمان به شمار می رود.
وی اظهار کرد: توجه به قانون یکی از اصول اصلی مورد تاکید استاندار کرمان است.
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نیز گفت: در مقطع بسیار حساسی از مدیریت استان کرمان و توسعه اقتصادی و اجتماعی در استان و کشور هستیم.
مهدی زین الدینی ادامه داد: رسانه یک سازمان و نهاد است و یکی از سخت ترین حوزه های کاری روابط عمومی، تلاش در روابط عمومی استانداری است.
وی افزود: استاندار کرمان زحمات بسیاری کشیده اند و مشی خوبی را در پیش گرفته اند و باید در حوزه فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی کارهای اساسی انجام شود.
وی با اشاره به ایده استاندار کرمان مبنی بر اقتصاد غیر دولتی،ادامه داد: فرهنگسازی اقتصاد خصوصی و رهایی از اقتصاد دولتی را باید به صورت ویژه مد نظر قرار داد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.