به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین افتتاح ساختمان اداری برق شهرستان بردسیر افزود: اقتصاد کشاورزی را در این شهرستان اعمال خواهیم کرد و فرهنگ کشاورزی باید به کمک تمامی مسئولان و جوامع محلی ارتقا داده شود.
وی تصریح کرد: نمونه بسیار خوبی از همدلی و همگرایی کارنامه مثلث توسعه اقتصادی طی چهار سال گذشته در بردسیر شکل گرفته و در آینده نیز پروژه های بهتری خواهیم داشت.
استاندار کرمان بیان کرد: در آخرین سفر رئیس جمهوری به کرمان خط ریلی کرمان - بردسیر - سیرجان کلنگ زنی شد که عملیات اجرایی مسیر کرمان به بردسیر در ماه های آینده آغاز می شود.
وی ادامه داد: با افتتاح این خط ریلی تحول خوبی در حمل بار و مسافر در منطقه خواهیم داشت و بیش از 32 میلیون تن بار جاده ای از مسیرهای زرند و کرمان و بردسیر به بخش ریلی منتقل خواهد شد.
رزم حسینی اظهار کرد: شهرستان بردسیر نیز به شبکه ریلی سراسری متصل می شود و این شهرستان به دلیل آب و هوای سرد به قطب انرژی خورشیدی تبدیل خواهد شد.
وی گفت: شرکت های خصوصی موجود در منطقه بردسیر طی یک ماه آینده به عنوان معین اقتصاد مقاومتی این شهرستان تعیین می شوند.
استاندار کرمان بیان کرد: حدود 10 میلیارد تومان منابع در سال جاری برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی در حوزه توانمند سازی جوامع محلی تخصیص داده می شود و همچنین در سال 97، اشتغالزایی خوبی برای جوانان بردسیر دیده شده است.
وی با اشاره به بحران کمبود آب در استان کرمان گفت: کاشت محصولاتی با مصرف کم آب نظیر گل محمدی و گیاهان دارویی جایگزین محصولات پرآب مانند گندم و ذرت خواهد شد.
وی تصریح کرد: شهرستان بردسیر با وجود طبیعت کوهستانی و ظرفیت های معدنی، صنعتی، کشاورزی به شهرستانی مهاجر پذیر تبدیل خواهد شد و می توان گردشگر خوبی به این شهرستان جذب کرد.
رزم حسینی با بیان اینکه یکی از راه های موفقیت کرمان تثبیت مدیران بوده است تاکید کرد: مدیران فنی را در دولت یازدهم عوض نکردیم و بجای سیاسی گری، تخصص و کار آمدی را مدنظر قرار دادیم.
در سفر استاندار کرمان به شهرستان بردسیر 2 طرح ساختمان اداری برق و استخر این شهرستان با مجموع اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون تومان بهره برداری رسید.
بردسیر در 55کیلومتری غرب کرمان قرار گرفته است .
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.