به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه این هفته کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: وقت آن رسیده که بشر از سازمان‌های بین‌المللی قطع امید کند.
وی به میلاد امام زمان(عج) نیز اشاره کرد و ادامه داد: این روز به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است و تلاش تلاش خالصانه و مضاعف این عزیزان شبیه روزه گرفتن است و به همان اندازه مهم و تاثیرگذار است.
وی همچنین روز کارگر را گرامیداشت و عنوان کرد: دولتمردان باید علاوه بر اینکه حقوق درستی برای کارگران تصویب می‌کنند، در مراکز دولتی و خصوصی نظارت کنند تا این میزان به خوبی به آنها پرداخت شود.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: اسلام کارگر را ارزشمند می‌داند، چه ارزشی بالاتر از اینکه پیامبر دست کارگر را می‌بوسد و خداوند نیز آن را با رزمنده‌ای که در میدان جنگ می‌رزمد، همسان دانسته است.
وی اضافه کرد: این قشر در جامعه بسیار آسیب‌پذیر است، آنها با اینکه بسیار زحمت می‌کشند، اما در اداره زندگی خود می‌مانند.
وی ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، جوانان را چرخ فعال کشور دانست و اظهار کرد: جوانان در کشور ما نقش تحول را بر عهده داشته‌اند و هر زمانی که بحرانی کشور را تهدید کرده این جوانان بودند که شتافتند و کشور را نجات دادند، نمونه کامل آن را می‌توانیم در دفاع هشت ساله دفاع مقدس ببینیم.
امام جمعه کرمان با گرامیداشت روز معلم به نقش معلم در جامعه اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) نقش معلم را مانند نقش انبیای الهی دانستند و این نشان‌دهنده نقش بسیار رفیع آنها در ساختن جامعه است.
حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: سعادت و شقاوت از مدرسه آغاز می‌شود به همین دلیل است که نقش معلم بسیار مهم و ارزشمند است، اسلام برای معلم ارزش قائل شده و آن را ارج نهاده است.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.