به گزارش ایرنا مازیار ناظمی روز پنجشنبه در اختتامیه همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها در کرمان افزود: نکته ای ناگفته در دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان با مردم وجود ندارد.
وی ادامه داد: در این رابطه نشست همفکری در وزارت ورزش و جوانان و دفتر ریاست جمهوری با رسانه ها برپا می شود و در این نشست بسیاری از افراد فعال در عرصه رسانه حضور می یابند و از همفکری آنها استفاده می شود که اقدام بسیار ارزشمندی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: وظیفه رسانه کشف حقیقت و روابط عمومی حفظ سازمان است لذا باید مرز بین خبرنگار و روابط عمومی ها حفظ شود.
وی افزود: آرامش امروز ورزش کشور حاصل تفکر و تاکید وزیر ورزش و جوانان است و نمی توان با جنجال مشکلات را در جامعه پر مخاطب امروزی حل کرد.
ناظمی اظهار کرد: باید با آرامش، حوصله و خویشتنداری مسائل را حل کرد و درگیری مدیران ورزشی با رسانه ها مخاطبان را ناامید می کند.
وی گفت: باید چهره ورزش مراقبت شود و ورزش نباید صدمه بخورد، این وظیفه برعهده روابط عمومی ها است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برخی از خبرهای جنجالی این عرصه حل و فصل مشکلات نیست افزود: برخی موج ها که در جامعه ایجاد می شود تبعاتی ازجمله درگیری مدیران با ورزشکاران و صدمه به ساختار باشگاه را بدنبال دارد.
وی با بیان اینکه هم اکنون عصر چطور گفتن است تصریح کرد: مردم به مدیران اعتماد کرده و به آنها فرصت مدیریت داده اند لذا آنها باید در جهت پیشرفت کشور تلاش کنند.
وی گفت: مدیران روابط عمومی ادرات کل ورزش و جوانان خود را بازسازی کنند و به توانایی خود ایمان داشته باشند و در این بخش باید با عشق فعالیت کنند.
ناظمی افزود: همچنین روابط عمومی در حوزه ورزش و جوانان باید تولید کننده و صاحب نظر باشد و نقد سازنده، همراهی و کمک به مدیران از وظایف این بخش است.

**فرصت به جوانان موجب موفقیت می شود
وی اضافه کرد: به دیدگاه وزارت ورزش و جوانان دادن فرصت به جوانان کارآمد، پخته و مدیر موجب موفقیت می شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: فرصت تحول به جوانان در فدراسیون ها، حداقل 10 سال آینده آن رشته ورزشی را تضمین می کند همچنین نباید از تجربه پیشکسوتان غافل شد.
وی افزود: باید از جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان استفاده ببریم و خوشبختانه این نگاه در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و این وزارت خانه دیده می شود.
وی بیان کرد: استفاده از مشاوران ورزشی اقدامی ارزشمند است و یکی از رفتارهای سیستمی محسوب می شود اما مشاوره مشاوران ضمانت اجرایی ندارد.
ناظمی گفت: مشاوران مدیران ورزشی باید همکار و کمک روابط عمومی باشند و روابط عمومی باید استقرار و ثبات داشته باشد زیرا شخصیت مدیر به روابط عمومی آن بستگی دارد.
همچنین در این آیین از میلاد مقیمی زاده مشاور مدیرکل، فرهاد نژاد فصیحی، احسان محرابی، حجت سلطانی، فرهاد تقی زاده، فرشته ابارقی، رمضانی، مریم بهادری مدیران روابط عمومی سابق اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان تجلیل شد.
همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها به میزبانی استان کرمان از روز چهارشنبه به مدت 2 روز در کرمان برگزار شد.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.