به گزارش ایرنا ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان شامگاه چهارشنبه در این نشست گفت: سال گذشته در قلعه گنج برنامه ریزی برای اشتغال یکهزار و 200 نفر انجام شد که در جمع بندی پایان سال برای یکهزار و 900 نفر فرصت شغلی ایجاد شد.
رضا اسماعیلی افزود: در سال جاری براساس تعهد دستگاه های اجرائی مقرر گردید برای یکهزار و 225 نفر اشتغال ایجاد شود.
وی تصریح کرد: از مجموع یکهزار و 900 نفری که در سال گذشته اشتغالزایی شد به ترتیب 87 نفر در بخش کشاورزی، 240 نفر در بخش صنعت و معدن، 124 نفر در بخش سلامت، 260 نفر در بخش ادارات حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و صندوق کارفرینی امید و مابقی در سایر بخش ها، اشتغال انجام گرفته است.
فرماندار قلعه گنج در ادامه این نشست گفت: طرح های تولید لامپ ال ای دی احمدی با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون ریال، احداث گلخانه احمدی با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون ریال، احداث گلخانه پورشهرکی با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون ریال و طرح بسته بندی انواع چاشنی، ادویه و حبوبات با اعتبار 12 میلیارد ریال به فرمانداری این شهرستان ارایه شده اند که نیازمند تسهیلات بانکی است.
عطا ناوکی خواستار کاهش هزینه و تعرفه دریافتی اداره اب منطقه ای از سرمایه گذاران و متقاضیان دریافت تسهیلات شد.
به گزارش ایرنا دومین نشست کارگروه اشتغال استان کرمان در شهرستان قلعه گنج با حضور دکتر فدائی معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، فرماندار، امام جمعه قلعه گنج و جمعی از مدیران محلی شهرستان قلعه گنج برگزار شد.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 420 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/9875/7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.