به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نمازجمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی(ع) افزود: شکست آمریکایی ها در صحرای طبس دفاع خداوند از کشور بود.
وی ادامه داد: شن های روان در صحرای طبس فتنه آمریکا را خاموش کرد و شکست استکبار موجب جلوگیری از حملات بعدی این کشور شد.
*سپاه در خدمت انقلاب است
امام جمعه کرمان همچنین گفت: سپاه پاسداران بسیار رشید و شجاع درخدمت انقلاب است و مخلصانه ماموریت خود را انجام می دهند.
حجت الاسلام علیدادی افزود: ماموریت خاص سپاه پاسداران در قانون اساسی علاوه بر اینکه از امنیت دفاع می کند، مسئولیت دفاع و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد لذا فهرستی از عملکرد درخشان سپاه پس از تاسیس در کارنامه آن وجود دارد.
وی مقابله با هواپیمایی ربایی ها، مبارزه با گروهک های ضد انقلاب و تجزیه طلب ها، مبارزه با شرارت ها، فتنه های سیاسی و اقتصادی و با دشمنان خارجی از دیگر اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: کارنامه مخلصانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به اثبات رسیده است و نباید افرادی که سپاه رشید و مظلوم را بخوبی می شناسند، به آن بی مهری کنند.
وی افزود: این ارگان جان بر کف از آرمان های انقلاب، نظام و رهبری در تمامی صحنه ها دفاع می کند.
نماینده مقام معظم رهبری در کرمان گفت: برخی از نیروهای مسلح برای امنیت کشور با گمنامی فعالیت می کنند و در واقع چشم بیدار نظام و انقلاب هستند.
وی ولادت با سعادت امام حسین(ع) و حضرت زین العابدین(س) و ابوالفضل العباس (ع) است به تمامی پیروان راه امامت و ولایت تبریک گفت و بیان کرد: اعیاد شعبانیه روز پاسدار و روز جانباز درا ر پیش داریم و جانبازان شهدای زنده ای هستند که جان خود را در طلب اخلاص قرار دادند و مشقت های فراوانی را تحمل می کنند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قلب سلیم به معنی خالی از مشکلات اخلاقی، اعتقادی و سیاسی، نداشتن عشق به دنیا، عاری از معصیت، معامله با خدا و سرمایه نجات انسان در روز قیامت است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.