به گزارش ایرنا ،دیدار 2 تیم فوتبال مس رفسنجان و صبای قم عصر سه شنبه در هفته 31 لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان در ورزشگاه شهدای مس این شهر درحالی نیمه تمام ماند که تا دقیقه 65 این دیدار رفسنجانی ها با هفت گل از حریف خود پیشی گرفته بودند.
مس رفسنجان در این مسابقه با گل های حامد محمودی (در دقیقه پنج و 17)، هتریک سجاد حیدری (دقیقه 39، 55 و 60)، علی اکبر حیدرنیا در دقیقه 43 و محمدحسین کریم زاده در دقیقه 49 حریف قمی خود را گلباران کرد.
مس رفسنجان با هفت گل می توانست پر گل ترین و شیرین ترین پیروزی خود را مقابل صبای قم بدست بیاورد که کادر فنی تیم قمی مانع آن شد و باید رای کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال نتیجه این دیدار و جریمه این تیم را مشخص کند.
هم اکنون مس رفسنجان پس از 30 دیدار و یک بازی کمتر نسبت به حریفان خود با 40 امتیاز در جایگاه دهم و صبای قم با 12 امتیاز در مقام هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارند.
**تساوی مس کرمان مقابل بادران تهران
مس کرمان نیز در هفته 31 لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل بادران تهران به تساوی بدون گل رضایت داد.
در نیمه نخست این مسابقه بازی محتاطانه ای از 2 تیم شاهد بودیم اما در نیمه دوم این دیدار 2 تیم موقعیت های خوبی را بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند و همچنین در دقایق پایانی این بازی بخت های گلزنی برای هر 2 تیم یکی پس از دیگری از دست رفت.
تیم مس کرمان با این تساوی و 31 بازی 48 امتیازی شد و در رتبه هفم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال قرار گرفت و بادران تهران نیز با 53 امتیاز و همین تعداد بازی به مقام پنجم رسید.
تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز در این هفته از سری رقابت های لیگ دسته یک، به تهران رفت و مهمان راه آهن این شهر بود.
پس از 90 دقیقه تلاش سیرجانی ها توانستند با چهار گل مهرداد آوخ (در دقیقه 27، 41 و 49) و علی قربانخانی در دقیقه 71 مقابل میزبان خود به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست یافت.
هم اکنون پس از هفته 31 لیگ دسته یک فوتبال، تیم گل گهر سیرجان با 46 امتیاز و راه آهن تهران با 10 امتیاز به ترتیب به جایگاه هشتم و هجدهم جدول رده بندی جام آزادگان دست یافتند.
از ساعت 17 روز سه شنبه 28 فروردین در هفته 32 لیگ دسته یک فوتبال (جام آزادگان) تیم مس کرمان مهمان فجرسپاسی شیراز است، مس رفسنجان در تبریز به مصاف ماشین سازی این شهر می رود و گل گهر سیرجان میزبان شهرداری تبریز است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.