ابوذر عطاپور وزیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 202 تن مواد غذایی شامل مرغ و تخم مرغ، برنج، گوشت قرمز و میوه توسط عاملان توزیع در 2 بخش مرکزی و جازموریان شهرستان رودبار جنوب با قیمت های مصوب و کمتر از نرخ بازار توزیع شد.
وی تصریح کرد: بیش از 14 تن میوه شامل سیب و پرتقال نیز همزمان با سراسر کشور در این شهرستان با قیمت مصوب و تعاونی به فروش رسیده است.
وی با اشاره به نحوه نظارت بر مراکز تولید و عرضه فراورده های دامی عنوان کرد: بیش از 580 مورد بازرسی توسط کارشناسان دامپزشکی رودبار جنوب در این شهرستان انجام شده است.
عطاپور همچنین افزود: در زمینه نظارت بر وضعیت بهداشتی واحدهای صنفی به خصوص مراکز عرضه مواد غذایی، اکیپ های بهداشتی نیز در بازار حضور یافته و بیش از 900 مورد بازرسی را انجام داده اند.
فرماندار رودبار جنوب اظهار کرد: جلوگیری از افزایش سطح قیمت ها و کم فروشی یکی از اهداف مهم ستاد تنظیم بازار شهرستان رودبار جنوب است و رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط از طرف واحدهای صنفی نیز از دیگر برنامه های این ستاد بود که به طور جدی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
شهرستان رودبار جنوب با 13 هزار و 200 کیلومتر مربع و جمعیت 105 هزار و 992 نفر در فاصله 333 کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.
رودبار جنوب یکی از مناطق محروم جنوب استان کرمان به شمار می رود که با حمایت دولت تدبیر و امید در سال 96 تعداد یکهزار و 200 فرصت جدید شغلی در این شهرستان ایجاد شده است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.