به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمد محسن بیگی در نخستین صبحگاه مشترک اداری سال 97 با اشاره به اینکه نباید وابسته به تفکر دیگران باشیم افزود: دانش آموزان باید تولید علم و دانش را در دستور کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: باید به فرزندان خود بیاموزیم استعدادهای خود را بکار بگیرند و اهل مطالعه و پژوهش باشند تا شعار امسال اثرات ملموس تری را در آینده کشور رقم بزند.
محسن بیگی گفت: مردم استفاده از محصولات با کیفیت داخلی را در دستور کار خود قرار دهند تا به اقتصاد و بازار کسب و کار و اشتغالزایی کمک شود.
وی با اشاره به اینکه هیچ انسانی بدون تلاش و کوشش به معرفت نخواهد رسید افزود: فرصت ها تکرار نمی شود و ارزش کار ما زمانی کامل می شود که تحت تاثیر مسائل حاشیه ای قرار نگیریم.
محسن بیگی خاطرنشان کرد: از گذشته ها باید درس بگیریم و گذشته را تقویم کنیم و جلوی چشمان خود قرار دهیم و آموختن و درس گرفتن در هر زمان و مکانی را در اولویت های کاری خود قرار دهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، خودشناسی را لازمه خداشناسی دانست و اظهار کرد: گذشت زمان انسان را به پله های انتهایی عمر نزدیک می کند و انسان باید در روش ها، مدیریت ها، اخلاقیات، آداب، قانون و حرمت ها حساسیت بیشتری داشته باشد تا راه رسیدن به کمال و معرفت الهی را برای خود هموارتر کند.
محسن بیگی به ویژگی های یک انسان مسئولیت پذیر اشاره کرد و گفت: آینده کشور تابع تلاش، خلاقیت، تولید علم و دانش است و همه باید رسیدن به قله های رفیع علم و دانش را در دستور کار خود قرار دهند.
سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی معرفی شده است.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.