**جیرفت
امام جمعه جیرفت گفت: آمریکا حکومت ناجوانمردی بوده که هیچ وقت قابل اعتماد نیست و این مساله را تاریخ اثبات کرده است.
به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، افزود: آمریکا در زمینه ارتباط با شوروی ثابت کرد که این کشور قابل اعتماد نیست و هر کشوری به آمریکا اعتماد کند، پشیمان می شود.
وی ادامه داد: آمریکا حکومت ناجوانمردی است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا را دست چدنی زیر دستکش مخملی تعبیر کردند.
وی تصریح کرد: آمریکا دارای کمترین محبوبیت در دنیا، بی بندباری و مشکلات اقتصادی است ولی به واسطه خفقان درون و رسانه های پرقدرت هالیوودی نقاط ضعف خود را به دنیا معرفی نمی کند.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه امروز در سطح جامعه 2 خط فکری جریان انقلابی و ضد انقلابی وجود دارد، گفت: جریان انقلابی کلید حل مشکلات نظام را در نگاه به درون کشور و رابطه به آمریکا را منشا همه مشکلات می داند.
وی افزود: جریان ضد انقلاب افرادی سست عنصر هستند که پیشرفت نظام را در نگاه به سایر کشورها و آمریکا می دانند که این مورد اشتباه است.
7450
**ریگان
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی یعنی از حمایت از اشتغال افزود: در حمایت از کالای ایرانی سه رکن دولت تولید کننده ومصرف کننده لازم است که اگر به این سه رکن عمل کرده بودیم اکنون وضعیت اقتصادی کشور مطلوب بود .
حجت الاسلام علی رنجبرماهانی بیان داشت: تولید کننده باید کالای با کیفیت و مرغوب تولید کند تا مصرف کننده تشویق به خریداری شود .
وی اضافه کرد: باید برند داخلی را ما برای ان ارزش قائل شویم و بر خرید داخل تعصب داشته باشیم و خرید کالای خارجی که مشابه داخل داشته باشد را در زندگی برای خودمان حرام بداریم .
وی همچنین به سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران اشاره کرد و اظهار داشت :امام خمینی (ره) در پیامی فرمودند ملت شریف ایران خبر قطع رابطه بین ایران وامریکا را دریافت کرده است و اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه است .
وی اظهار کرد امام فرمودند :ما این قطع رابطه را به فال نیک می گیریم چون این قطع رابطه دلیلی بر قطع امید امریکا از ایران است .
7442
** رفسنجان
امام جمعه رفسنجان گفت: قطع رابطه با کشور آمریکا در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره بر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان به سالروز قطع آمریکا با جمهوری اسلامی ایران در 20 فروردین اشاره کرد و افزود: این عظمت و اقتداری که برای نظام به وجود آمده به برکت این قطع رابطه است و امروز نباید فکر کرد که اروپا یک دروازه بزرگ تمدن برای همه ملت ها گشوده است آنها خودشان را هم نمی توانند اداره کنند.
وی گفت : هر چند آمریکا بودجه سالانه خود را از چپاول بودجه های حرام کشورهایی دیگرمثل عربستان و حجاز تأمین می کند ولی این دشمن دیرینه ما برایش سخت است که با جمهوری اسلامی رابطه نداشته باشد.
وی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران به اعتقاد و به اقرار دو بلوک شرق (روسیه و چین که جزو کشورهای بزرگ جهانند ) کشوری با اقتدار منطقه ای است و این دو کشور چین و روسیه ارتباطشان با ایران دوستانه است و دیگر کشورها هم می توانند با ایران ارتباط دوستانه داشته باشند.
رمضانی پور با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی امسال در مشهد مقدس فرمودند در نفت و گاز در دنیا اول هستیم اظهار کرد: لذا دشمن به سادگی نمی تواند از این ذخیره بگذرد و به یقین در ایجاد ارتباط با ایران است اما کور خوانده و هرگز نمی تواند رابطه ای با ایران اسلامی برقرار کند.
وی افزود: دشمنان ما برای چپاول اموال و ذخایر ایران چشم طمع دوختند اما استقامت ملت ایران در برابر این دشمن خبیث بسیار موثر است.
وی به روز ملی فناوری هسته ای که در 12 سال قبل در 20 فروردین ماه به این روز نامگذاری شده اشاره و تصریح کرد: این صنعت کمتر از ملی شدن صنعت نفت نبود و ما به انرژی هسته ای که امروز بهترین انرژی در دنیا محسوب می شود باید بیش از پیش بها بدهیم و مشکلاتی که در این راستا ایجاد شده با غیرت ملی مسئولان این انرژی هسته ای را به سرانجام موفقیت برسانند.
رمضانی پور اضافه کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و شعار ما می توانیم، باید در این راستا تمام تلاش ایجاد شود تا اشتغال و سرمایه گذاری در بخشهای مختلف کشاورزی، صنعت و معادن رونق گیرد و جوانان بسیاری بر سر کار گمارده شوند.
7433/ 5054
ادامه دارد....
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.