به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمان، یحیی صادقی افزود: با کمک این خیر نیکوکار زمینه آزادی هفت زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) فراهم شد.
وی با اشاره به اینکه هزار و 500 خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند اظهار کرد: کمک خیران و گذشت شاکیان در جرائم غیرعمد موجب پیشگیری از آسیب ‌های اجتماعی و فرهنگی برای خانواده ‌های زندانی و جامعه می ‌شود.
صادقی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با رایزنی و مذاکره با خیران، مسئولان مربوطه و پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد را فراهم می‌ کند.
وی ادامه داد: به همین منظور همزمان با ولادت امام علی (ع) هفت زندانی جرائم غیرعمد با هماهنگی کمیته امداد استان کرمان و کمک یک خیر نیکوکار از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: این نهاد هر ساله اقدامات گسترده ‌ای برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند که به دلیل ناتوانای در پرداخت دیه و جریمه ‌در زندان به سر می‌ برند، انجام می ‌دهد.
سال گذشته به طور میانگین در هر ماه 50 زندانی جرائم غیرعمد وارد زندان های این استان شده اند.
آمار مددجویان در زندان های استان کرمان با وجود تمام اقدامات انجام شده برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد رو به افزایش است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.