به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، 'سرهنگ نورعلی چوگانی' با تاکید بر اینکه امنیت گردشگران در کرمان تامین است افزود: نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی کرمان در اماکن تاریخی و گردشگری حضوری مستمر دارند.
وی اظهار کرد: هیچ تخلف و یا مسئله امنیتی خاصی از زمان آغاز سفرهای نوروزی تاکنون برای گردشگران و مسافران نوروزی به این فرماندهی گزارش نشده است.
وی از حضور مستمر نیروهای یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی و نیروی انتظامی در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری استان کرمان طی ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: گشت زنی از محل کمپ ‌های اسکان گردشگران که در محوطه های تاریخی استقرار یافته اند نیز در الویت امور این اداره کل قرار دارد.
وی به گشت زنی مشترک نیروهای یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی و نیروی انتظامی استان کرمان در بازار تاریخی این شهر اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز گردشگران بسیاری برای بازدید از موزه ها و خرید سوغات به این بازار مراجعه می‌ کنند، سرکشی های مداوم در طول این بازار تاریخی انجام می شود.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون امنیت کامل گردشگران در استان تأمین شده است تصریح کرد: تاکنون هیچ مورد تخلفی که موجب سلب امنیت و یا آرامش مسافران و گردشگران شده باشد، گزارش نشده است.
استان کرمان با هفت اثر ثبت جهانی، 700 اثر ثبت ملی و هزاران جاذبه تاریخی و طبیعی از مقاصد مهم گردشگری کشور به شمار می رود.
در سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر به استان کرمان سفر و از جاذبه های گردشگری این استان دیدن کردند.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.