سرهنگ ماشالله ملایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش نه به تصادفات با هدف فرهنگ سازی و ارائه آموزش های لازم رانندگی به مسافران نوروزی و با همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و همکاری شهرداری جیرفت راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: نقاشی کودکان با موضوع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، نمایش فیلم، کلیپ های آموزشی کوتاه و اثرگذار، توزیع بروشور و کتابچه و اقلام آموزشی، فرهنگسازی در خصوص نه به تصادفات از طریق پلاکارد و توضیحات کارشناسان پلیس در این پویش به رانندگان ارائه می شود.
وی ادامه داد: پویش نه به تصادف در کمپ های ورودی و خروجی شهر جیرفت فعال است تا شاهد کاهش تصادفات و نهادینه شدن فرهنگ صحیح رانندگی در نسل جوان باشیم.
فرمانده انتظامی جیرفت اظهار کرد: 40 درصد تصادفات در ایام نوروز 96 بر اثر خستگی، خواب آلودگی و توجه نکردن به جلو بوده است از این رو امیدواریم امسال با رعایت نکات ایمنی سفر و قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات باشیم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
3029/7450
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.