به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در متن پیام نوروزی خود آورده است، بهار طبیعت با جلوه هایی از شکوفه های زیبای عشق و آفرینش دوباره و با دامانی از زیبایی های وصف نشدنی هر بار فرصت تازه ای برای زندگی جدید و آغازی دوباره را در اختیار آدمی قرار می دهد تا با بهره گیری از تجربه های سخت یا زیبای خود آینده ای روشن تر و پرامید تر را برای خود رقم زند.
وی در ادامه آورده است، نوروز به عنوان رسم زیبای ایرانیان و سنت دیرین آریایی، مظهر تمدنی سرافرازانه است که از مسیر افتخارات مهرآفرین این سرزمین می گذرد و بر مهربانی و عطوفت مردمان این کهن دیار صحه می گذارد تا بدانیم ایران و ایرانی مظهری از مهر و مهمان نوازی است.
رزم حسینی در پیام نوروزی خود می افزاید، دیروز که بهار 96 در عرصه روزگاررخ نمایاند تا امروز که بهاری دیگر را به نظاره نشسته ایم، دیار کریمان شاهد گام های بزرگی از جنس تدبیر و امید بود تا حلاوت توسعه را به خوبی به جان تجربه کند.
وی ادامه می دهد، از این رو بود که کارهای بزرگی چون افتتاح و کلنگ زنی بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان طرح های مختلف در سفر ریاست جمهوری، انتخاب کرمان به عنوان استان پایلوت تفویض اختیارات در کشور، برگزاری کنگره بزرگ پیامبر اعظم (ص) و برگزاری موفق انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان به ثمر نشست.
استاندار کرمان در ادامه آورده است، از این رو، حلول بهار 97 قرین با بهاری ترین آرزوها را برای تمامی هموطنان خود بالاخص مردمان دیار کریمان از درگاه ایزد منان آرزومندم و ضمن تبریک نوروز باستانی، سالی سرشار از برکت و معنویت، برای همگان مسالت دارم.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.