به گزارش ایرنا، مسعود جمیلی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:با توجه به وزش تندباد و کاهش دید افقی در جاده های جیرفت، رودبار، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج از رانندگان و مسافران نوروزی می خواهیم با احتیاط کامل در این محورها تردد کنند.
وی با اشاره به وزش باد شدید همراه با بارش باران به ویژه در ارتفاعات جیرفت تصریح کرد: به علت کوهستانی بودن مسیر، لغزندگی و ریزش کوه در محور جیرفت به جبالبارز و جیرفت به سمت شهرستان بافت می طلبد رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از شتاب و عجله خودداری و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی زمینه سفری ایمن را در روزهای پایانی سال فراهم کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد:مسافران و گردشگران نوروزی با در نظر گرفتن شرایط جوی از اقامت در حریم راه ها خودداری کنند.
جمیلی افزود:با توجه به تردد کامیونها و تریلرهای حامل مواد سوختی در محور رودبار به سمت ایرانشهر و کاهش دید افقی حاصل از گرد و خاک، رانندگان وسایل نقلیه سبک، جوانب احتیاط را بیشتر رعایت کنند.
وی از رانندگانی که قصد تردد در محورهای جنوبی کرمان را دارند خواست از طریق ارتباط با مرکز مدیریت راه‌های جنوب این استان با شماره تماس 141 از وضعیت مبدا و مقصد سفر و همچنین وضعیت محورهای ارتباطی اطلاع حاصل کنند.
جاده های جنوبی استان کرمان علاوه عبور و مرور تریلرهای حمل مواد سوختی، مسیر خوبی برای تردد کامیون های ترانزیت از کشورهای هند، افغانستان و پاکستان به سمت هرمزگان و سایر استانهای کشور به شمار می رود.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.