سیدمحمد موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاخیری در پرداخت مطالبات برخی از نیروهای کارگری شهرداری کرمان وجود دارد به طوری که تعدادی از نیروهای شرکتی تا سه ماه عقب ماندگی حقوق دارند.
سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری کرمان اظهار کرد: شهرداری کرمان طی سال جاری برای پرداخت مطالبات نیروهای خود از جمله نیروهای کارگری، قراردادی، رسمی و سایر نیروی انسانی مشکلاتی داشته است.
وی افزود: کسب و کارها با توجه به شرایط اقتصادی کشور طی سال جاری دچار رکود شده و این رکود در شهرداری کرمان نیز تاثیرگذار بوده است.
موسوی با تاکید بر اینکه درآمد شهرداری کرمان وابسته به پرداخت عوارض ها است و بودجه دولتی قابل توجهی ندارد عنوان کرد: لذا شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی و پرداخت حقوق کارگران این ارگان را حمایت کنند.
وی گفت: اگر مردم برای پرداخت عوارض اقدام نکنند شهرداری کرمان در پرداخت مطالبات کارگری و نیروهای انسانی و پروژه های عمرانی این شهر با مشکل روبرو می شود.
سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری کرمان افزود: طی روزهای گذشته کارگران شرکتی طرف قرارداد با شهرداری کرمان برای پرداخت نشدن حقوق ماهانه و مطالبات خود دست به تجمع زدند.
شهردار کرمان مهرداد عالم زاده در حدود سه ماه قبل انتخاب شد و پنجمین دوره شورای اسلامی نیز از شهریورماه سال جاری فعالیت خود را در این شهر آغاز کرده است.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.