به گزارش ایرنا، امان الله علیمرادی روز شنبه در نشست خبری با رسالنه ها ضمن تبریک پیشاپیش سال نو افزود: مجلس خبرگان با تشکیل هیات اندیشه ورز مورد تاکید مقام معظم رهبری به دنبال این هست که گفتمان مطالبه گری را عمومی کند تا حقی از کسی در جامعه اسلامی ضایع نشود.
وی گفت :رهبر معظم انقلاب اسلامی از سومین اجلاس نمایندگان خبرگان تکلیف کردند که هیأت اندیشه‌ ورز در مجلس خبرگان تشکیل شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ساختارسازی برای هیأت اندیشه‌ ورز از ماموریت ‌های اصلی مجلس خبرگان است ،گفت: بنابراین مطالعات هیات اندیشه ورز مبنای مطالبات مردم قرار خواهد گرفت .
وی با بیان اینکه انقلاب ما با بسیاری از انقلاب های دنیا تفاوت اساسی دارد ،گفت: ملت ما انقلاب کردند لذا همه ملت باید انقلاب را حفظ کند و ملت باید به معنای واقعی از مسئولان مطالبه کنند و اگر ملت عقب رانده شود خللی بین حاکمیت و ملت بیافتد بسیاری از آسیب ها به وجود خواهد آمد.
نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم صاحبان انقلاب هستند لذا باید هرجا انحرافی به وجود آمد جلوی آن را بگیرند.
حجت الاسلام علیمرادی به نقش موثر رسانه ها در رساندن صدای مطالبات مردمی به مسئولان اشاره و گفت: رسانه ها باید ملت را در صحنه نگه داشته و آنان را مطالبه گر بار بیاورند و مردم نیز باید بر مسئولان سروری کنند و اگر اینگونه باشد انقلاب ماندگار می ماند و اگر مسئولی پاسخگو و بدهکار نبود باید با آن برخورد شود .
نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری گفت: این یک قاعده دینی است که همواره مسئولیت های خود را بشناسیم و درست آنها را انجام دهیم.
حجت الاسلام علیمرادی گفت : انسان قبل از اینکه از او حسابرسی شود باید از خود حسابرسی کند و این آموزه ای دینی است که باید ملاک عمل تک تک ما ایرانیان بخصوص مسئولان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سنت پاسخگویی و سئوال کردن باید در جامعه رونق جدی پیدا کند و افرادی که مسئولیتی بر عهده آنها گذارده شده آماده پاسخگویی باشند گفت: مردم نیز سنت پاسخگویی را اصل امور خود قرار دهند.
حجت الاسلام علیمرادی گفت: نماینده مردم در پرسیدن سئوال از مسئولان خبرنگاران هستند لذا انتظار می رود اصحاب رسانه نشست های پرسش و پاسخ از مسئولان را خود میزبانی و برگزار کنند.
وی گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه افسران خط مقدم پیشتازی برای دستیابی به اهداف انقلاب هستند.
حجت الاسلام علیمرادی ادامه داد: شعار انقلاب اسلامی این است که اخلاق دینی و اسلامی در جامعه حاکم شود و با آسیب شناسی لازم در این هیات اندیشه ورز راه حل جبران کاستی ها شناسایی خواهد شد.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.