به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل کانون کرمان، محسن روحی در نشست پایان سال مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان افزود: مراکز کانون پرورش فکری با توجه به اهداف و سیاست‌ های جدید در تعطیلات نوروز که کودکان و نوجوانان فراغت بیشتری دارند آماده ارائه خدمت به مخاطبان است.
روحی با اشاره به اینکه در 2 سال گذشته نیز مرکز فرهنگی هنری کانون شماره سه کرمان واقع در یخدان مویدی به دلیل موقعیت خاص تاریخی و گردشگری که دارد در تعطیلات نوروز با اجرای نمایش عروسکی پذیرای کودکان و نوجوانان و بازدیدکنندگان از این بنای تاریخی بود خاطرنشان کرد: در نوروز 97 نیز مخاطبان می ‌توانند از سه تا 12 فروردین در 2 نوبت صبح و بعدازظهر از فعالیت ‌های فرهنگی هنری این مرکز بهره‌مند شوند.
وی همچنین به فعالیت مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کرمان واقع در بلوار 22 بهمن اشاره کرد و افزود: این مرکز نیز در نوبت صبح روزهای پنج تا 9 فروردین برای حضور کودکان و نوجوانان دایر است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادآور شد: بیش از نیمی از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان در روزهای غیرتعطیل نوروز آماده ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است و 2 مرکز سیار روستایی منوجان و رستم‌آباد در روز 13 فروردین ‌ماه که به نام روز طبیعت نام دارد فعال است.
روحی در ادامه با بیان اینکه وظیفه و رسالت ما در کانون شخصیت‌ سازی است تصریح کرد: تمرین کنیم فضیلت ‌های انسانی را اول در خودمان و بعد در وجود مخاطبانمان تقویت کنیم.
وی اظهار کرد: اگر بتوانیم انسانهایی راستگو پرورش دهیم، نتیجه و پاداش عمل خود را از خدا خواهیم گرفت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با بیان اینکه در دنیای امروز هر روز شاهد رشد فنآوری های جدید هستیم خطاب به مربیان گفت: بکوشیم درگیر روزمرگی نشویم، برای فعالیت‌ های متنوع‌ و جذاب ‌تر برای کودکان و بویژه نوجوانان برنامه داشته باشیم تا از دنیای امروز عقب نمانیم.
روحی تاکید کرد: بسیار از فعالیتها و برنامه ‌ها در بخشنامه و دستورالعمل نمی‌ گنجد، در کانون باید با دلمان به کودکان و نوجوانان خدمت کنیم.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.