به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال جاری افزود: استانداری کرمان در زمینه تامین مربیان دروس پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند به آموزش و پرورش کمک کند.
وی ظرفیت فضای مجازی را در بخش های مختلف مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: می توان از سال تحصیلی آینده دروسی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس ارائه کرد تا دانش آموزان با آثار مخرب آسیب هایی مانند اعتیاد و حتی معایب شبکه های مجازی آشنا شوند.
استاندار کرمان شورای آموزش و پرورش را یکی از مهمترین شوراها معرفی کرد و گفت: خدا را شاکریم در سال 96 در تمام شوراهای آموزش پرورش حضور داشتم.
وی با بیان اینکه دانش آموزان نیم میلیون از جمعیت استان کرمان را به خود اختصاص می دهند تصریح کرد: وظیفه دولت حمایت از این قشر به منظور ارتقای کیفیت آموزش است.
وی کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان کرمان را نیز تبریک گفت و افزود: کسب این رتبه کار بزرگی بود و همه اعضای شورای آموزش و پرورش همکاری خوبی در اجرای مصوبات داشته اند.
رزم حسینی همچنین ضمن تاکید بر اینکه مدیران مدارس استان کرمان موظفند لباس‌ های فرم دانش آموزان را از واحدهای تولیدی داخل استان تامین کنند گفت: این مصوبه سال گذشته در استان کرمان عملیاتی شد و اشتغالزایی خوبی در استان ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه کرمان طی چهار سال گذشته نخستین استانی است که بیشترین مازاد مالیات بردرآمد را داشته است گفت: بخشی از این درآمد در صورت بازگشت به استان کرمان به حوزه آموزش و پرورش اختصاص خواهد یافت.
** رشد هفت برابری گردشگر خارجی در کرمان
استاندار کرمان به حضور هفت برابری گردشگران خارجی در این استان نسبت به ادوار گذشته اشاره و تصریح کرد: کمبود هتلینگ در کرمان موجب ایجاد خانه های بوم گردی شد و کرمان در این بخش نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
وی تاکید کرد: تمام روستاهای استان کرمان متصل به شبکه اینترنت هستند و در صددیم شبکه مجازی در این راستا برای شنیدن بیان مشکلات معلمان نیز راه اندازی شود.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.