به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمان رئیس اتاق اصناف کرمان، رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، مدیر بهداشت محیط شهرستان کرمان و قاضی شعبه دوم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان کرمان در جریان این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت رستوران‌ها به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
رئیس اتحادیه رستوران‌داران کرمان گفت: 59 رستوران و سفره‌خانه در شهر کرمان فعالیت می کنند و این اتحادیه بازدید های دوره ای را انجام می دهد، اما بازدید اصلی به عهده اداره بهداشت است.
محمدرضا بهرامی افزود: اتحادیه رستوران‌داران به بهر‌ه‌گیری از متخصصان خود در سال حداقل 2 نوبت بازدید از رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها و فست‌فودها انجام می‌دهد.
معاون بهداشت محیط شهرستان کرمان نیز با اشاره به فعالیت 17 هزار واحد صنفی در کرمان که به صورت دوره‌ای باید مود بازدید قرار گیرند، گفت: در این بازدیدها تذکرات لازم بهداشتی به رستوران‌داران داده می‌شود تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
محمد باقر شهابی افزود: طی 11 ماهه امسال در بازدیدهای بهداشتی که از اصناف کرمان انجام گرفته است، حدود 400 مورد دستور پلمب داشتیم و یک هزار واحد هم منجر به تعطیلی موقت شدند.
وی با اشاره به سامانه بهداشت 190 جهت دریافت شکایات مردمی عنوان کرد: ماهانه بطور متوسط 200 مورد شکایت از طریق این سامانه به ما می‌رسد که باید طی 12 تا 72 ساعت به آنها رسیدگی شود.
طرح اتوبوس مطالبه‌گری، با شعار هر هفته یک مسئول به همت بسیج رسانه استان کرمان و در راستای پیگیری مطالبات به‌حق مردم از هفته گذشته کار خود را آغاز کرده است.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.