به گزارش ایرنا، ارسلان میری روز چهارشنبه در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: تخلفات اقتصادی در بخش کالا و خدمات در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش داشته است.
وی بیان کرد: مجموع پرونده های ورودی به تعزیرات حکومتی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، چهار درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: 12 هزار و 897 پرونده در سال گذشته به تعزیرات حکومتی استان کرمان وارد شده که این میزان در سال جاری 12 هزار و 362 پرونده بوده است.
وی اظهار کرد: در تعزیرات حکومتی به دنبال تشکیل پرونده نیستیم بلکه به درصدد پیشگیری و نیز برخورد با افرادی هستیم که امنیت اقتصادی مردم را بر هم می زنند.
وی ادامه داد: تفاوت قیمت گذاری نان آزاد و یارانه ای، اخذ قیمت های گزاف در رستوران ها و تالارها و سایر اماکن مواردی است که باید پیگیری و از تضییع حقوق مردم پیشگیری شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیز گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، یک هزار و 400 تن پرتقال و 700 تن سیب درختی برای نوروز امسال تامین می شود.
عباس سعیدی افزود: پرتقال تامین شده برای ایام نوروز از نوع والن سیاه و از جنوب استان تامین و در سردخانه ها ذخیره سازی شده است.
وی با بیان اینکه قیمت گذاری میوه مورد نیاز نوروز 97 امروز نهایی می شود اظهار کرد: این میزان میوه تامین شده برای ایام نوروز 97 در استان کرمان در قالب 120 غرفه عرضه می شود که از این تعداد 35 غرفه در شهر کرمان برپا خواهد شد.
وی گفت: میوه های تامین شده برای ایام نوروز 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه در راستای تامین برنج نیز یک هزار و 200 تن برنج تامین و در استان توزیع شده است گفت: شکر و روغن مورد نیاز کرمان تامین شده است.
سعیدی درباره تامین مرغ مورد نیاز برای ایام نوروز نیز گفت: 2 میلیون و 400 هزار قطعه مرغ جوجه ریزی شده و مرغ گرم به میزان مورد نیاز در استان کرمان وجود دارد.
وی یادآور شد: مرغ منجمد نیز به میزان لازم در استان کرمان ذخیره سازی شده و با قیمت 62 هزار ریال در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.