به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان افزود: یکی از مشکلات موجود این است که در کارگروه اشتغال در حوزه اشتغال فراگیر و نیز اشتغال روستایی، طرح هایی را تصویب می کنیم که اطلاعات زیادی درباره اشتغال آنها نداریم.
وی ادامه داد: باید سعی کنیم طرح های مصوب اشتغال متناسب با تحصیلات، تجربه و سابقه افراد جویای کار منطقه تدوین و اجرایی شود.
وی افزود: در صددیم در کارگروه ها و جلسات از نظرات کارشناسی مدیران استفاده کنیم تا برنامه ریزی دقیق صورت گرفته و فرصت ها از دست نرود.
معاون استاندار کرمان خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که طرح های اشتغال به صورت نظارت شده تسهیلات بانکی را دریافت کرده و نیروهای مورد نیاز و تسهیلات یاد شده را به کار گیرند و در نهایت منجر به ایجاد اشتغال شود.
فدائی گفت: بنای ما بر این است که بانکها برای پرداخت تسهیلات تمام مدارک مورد نیاز را یکباره به متقاضی اعلام کنند تا از رفت و آمد متقاضیان جلوگیری شود.
وی اظهار کرد: باید به متقاضیان ایجاد اشتغال، اطلاع رسانی شده و مشورت داده شود که ابعاد مختلف یک فعالیت اقتصادی را بدانند و با نگاه درست یک فعالیت اقتصادی را آغاز کنند.
معاون استاندار کرمان بیان کرد: در کارگرو های مختلف تصمیم غیرقابل اجرا نمی گیریم بلکه به دنبال آن هستیم که تصمیمی بگیریم که قابل ارزیابی و رصد باشد.
استان کرمان از قطب های مهم اشتغال و اقتصاد است و نیمی ازجمعیت این استان را بانوان تشکیل می دهند.
این جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری به مناسبت هفته زن ویژه اشتغال بانوان برگزار شد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.