حامد محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات با توجه به فعالیت‌های اثربخش حوزه منابع طبیعی و ظرفیت هر منطقه پرداخت شده است.
وی همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد حقوق عرفی در قالب عاملیت اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری‌های لازم مبلغ یک میلیارد و 454 میلیون و 584 هزار ریال وجوه حاصله از حقوق عرفی اخذ و به حساب ویژه عاملیت واریز شد.
وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی منطقه جنوب کرمان برای پیشبرد اهداف شرکت مادر تخصصی و سازمان جنگل‌ها سرمایه اولیه کافی وجود نداشت بنابراین از بدو تاسیس پیگیری لازم برای افزایش سرمایه و دعوت از تشکل‌های مرتبط با منابع طبیعی به منظور سرمایه‌گذاری انجام شد.
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش منابع طبیعی جنوب کرمان ادامه داد: کمک‌های فنی و اعتباری با موضوع بند 3 ماده 31 قانون برنامه ششم توسعه به مبلغ هفت میلیارد ریال برای افزایش سرمایه سهم دولت مصوب شده است.
وی افزود: هدف از راه‌اندازی این صندوق تحقق توسعه کشاورزی و منابع طبیعی، کارآفرینی، رقابت‌پذیری، افزایش ارزش افزوده منابع طبیعی و کیفیت سرمایه‌گذاری و مدیریت بهینه تأمین، تجهیز و تخصیص منابع مالی و اعتباری به بهترین شیوه مشارکت با بهره‌برداران و تولیدکنندگان است.
اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.