به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی زاهدی سه شنبه در مراسم اختتامیه ششمین کنگره سیستم های فازی و هوشمند ایران درسالن همایش صنایع ومعادن استان با تشریح زمینه های ارتباط صنعت و دانشگاه، به اقداماتی که دراین خصوص درچندسال اخیر صورت گرفته اشاره کرد .
وی افزود: تا ۱۰ درصد مالیات شرکتهایی که گردش مالی مطلوبی دارند، قابلیت بهره برداری در حوزه ی ارتباط صنعت و دانشگاه را دارد.
وی به تصویب قوانین مترقی، برای بهبود شرایط تولید و توسعه صنایع دانش بنیان اشاره و اظهار کرد: درقانون برنامه ششم توسعه و همچنین در قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، برنامه های خوبی برای ارتباط صنعت و دانشگاه پیش بینی و مصوب شده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن ظرفیت ها و امکانات استان کرمان درحوزه های علمی، صنایع و معادن گفت: ظرفیت خوبی در این استان برای ارتباط صنعت و دانشگاه وجود دارد لذا ضرورت دارد دانشگاه در زمینه ایجاد ارتباط منطقی در این حوزه پیشقدم باشد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محور تمامی فعالیتها باید جوانان باشند زیرا جوانان ذهنی خلاق دارند.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.