با ورود مدعی العموم در راستای تحقق عدالت اجتماعی صورت پذیرفت: مطالبات معوق کارگران شهرداری جیرفت پرداخت می شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در جمع کارکنان معترض شهرداری جیرفت گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم و حامی منافع مردم به موضوع مطالبات معوق کارگران شهرداری جیرفت ورود کرد و در نشستی با حضور نمایندگاه کارگران شهرداری و اعضای شورای شهر جیرفت مقرر شد تمام مطالبات معوق کارگران شهرداری جیرفت ظرف مدت 72 ساعت آینده پرداخت شود.
سلامی افزود: نیروی انسانی هر جامعه‌ ای مهمترین سرمایه کشور محسوب می‌ شود و نقش مهمی در توسعه پایدار دارند از این رو باید به این قشر زحمت کش توجه ویژه ای شود.
وی ادامه داد: کارگران به عنوان نیروهای محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته و ویژه‌ای در این زمینه دارند.
دادستان جیرفت بیان کرد: یکی از وظایف مهم دادستانی مساله پیشگیری از وقوع جرم است که مورد تاکید جدی است.
** ساخت و سازهای غیرمجاز زیر ذربین دادستانی قرار دارد
در راستای حفظ حقوق عامه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج به همراه شهردار و رئیس اداره آب این شهرستان از حریم رودخانه ها بازدید کردند.
سجاد افشار منش در حاشیه این بازدید اظهار کرد:در بازید از ساخت وسازهای غیرمجاز، یک واحد مسکونی پس از اعلام اخطار های قانونی تخریب شد.
دادستان قلعه گنج ادامه داد: باتوجه به نظر کارشناسان اداره آب این واحد تخریب شده در حریم رودخانه و بصورت غیرمجاز ساخته شد بود که پس از انقضای مهلت مقرر به نامبرده در زمینه تبصره چهار ماده 2 قانون توزیع عادلانه آب تخریب شد.
** فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کرد
سرهنگ رضا فیروزبخت در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد پلیس این شهرستان اظهار کرد: مشارکت جمعی و همکاری مردم و مسئولان بهترین راهبرد برای مقابله با آسیب های اجتماعی و ارتقا امنیت است.
وی ادامه داد: مهمترین راهکار پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی، همکاری همه جانبه مردم و نهادها با پلیس است.
فرماندار رودبار جنوب هم ضمن قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی در تأمین امنیت پایدار، بر ضرورت ارتقاء سطح تعامل و همکاری با نیروی انتظامی تأکید و اظهار کرد: مهمترین راهکار پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی، تعمیق و توسعه ارتباط با نیروی انتظامی می باشد.
ابوذر عطاپور افزود: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی جامعه محور و اجتماعی، باید استفاده حداکثری از پتانسیل های مردمی را در مسیر استقرار امنیت پایدار در جامعه داشته باشد.
جنوب استان کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر تشکیل شده است.
3029/7450
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.