به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، 'محمدرضا پورابراهیمی' در صد و یکمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) منطقه هشت استان بخش گلباف در تهران افزود: نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز تفویض اختیارات به استاندار کرمان و این مسیر حرکت را پیگیری خواهند کرد.
وی اظهار کرد: با تمهیدات انجام شده از سوی استاندار کرمان و با استفاده از ظرفیت های موجود، شاهد اتفاقات مثبتی در استان کرمان هستیم که این مهم فرصتی برای کشور است که می توان بصورت یک مدل مشخص و تعریف شده به کشور معرفی شود.
پورابراهیمی با بیان اینکه در ابتدای اجرای گام دوم مثلث توسعه اقتصادی و حضور معین ها در مناطق هشتگانه استان، کمتر کسی باور می کرد حضور این معین های اقتصادی می تواند نتیجه بخش باشد اظهار کرد: به جرات می توان گفت امروز این ایده و این حضور اتفاق بزرگی برای استان کرمان است که این اهتمام اگر استمرار پیدا کند، در سال های آینده می تواند دستاوردهای بزرگتری را برای استان کرمان فراهم کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در عرصه میدانی نیز می توانیم شاهد تصمیمات استاندار کرمان باشیم اظهار کرد: بازگشت جمعیت قابل ملاحظه ای از مرکز کرمان به بخش گلباف را شاهد هستیم که این موضوع می تواند به بخش های دیگر استان کرمان تعمیم داده شود.
وی ادامه داد: درخواست داریم که بسترهای لازم برای حمایت از معین های اقصادی در چنین فضاهایی فراهم شود ضمن آنکه پیشنهاد می کنیم بسته تعریف شده حمایتی از معین های اقتصادی را تدوین کنیم که در این راستا باید کارگروهی در استانداری کرمان تشکیل و به تفکیک و متناسب با نوع فعالیت معین های اقتصادی بسته های حمایتی را تصویب و عملیاتی کنیم.
پورابراهیمی با تاکید بر اینکه فضای ایجاد شده در استان آغاز یک تحولات بزرگ در این دیار است اظهار کرد: در همه جاهای استان کرمان شاهد تغییرات بزرگ و جدی هستیم و این آمادگی را داریم که در ابتدای اردیبهشت ماه سال 97 جلسه ای با حضور معین های اقتصادی و مجمع نمایندگان استان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و و در آینده با سران سایر قوا برگزار کنیم.
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.