به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در نماز این هفته سیرجان افزود : دشمنان کینه دیرینه با ملت ایران دارند و شکست های متعدد و سیلی های محکمی که از این ملت خوردند امروزه به فکر طغیان و آشوب هستند تا دلخوش به جبران شکست ها باشند و هر روز به طرفداری از گروهی توطئه دارند.
وی گفت : همه می دانیم شهر گناباد دارای مردمی انقلابی و شهید پرور است که درصدی از جمعیت با ایده درویش به کار خود مشغول بوده و هستند و فعالیت خود را دارند و امروز مردم گناباد و همین دراویش نمی گذارند با نام آنها حرکتی علیه نظام اسلامی و مردم و امنیت صورت پذیرد.
وی با اشاره به شیطنت های دشمن در طراحی آشوب هایی که هرروز علیه کشو طراحی می شود افزود :ملت این آمادگی را داردکه به دفاع از خود بپردازد و تنها راه مقابله هم ایستادگی و مقاومت در برابر شیطنت ها و توطئه های دشمنان یهودی و آمریکایی است.
وی در ادامه مبحث سیاسی روز هم گفت : مسائل مطرح شده در اجلاس و کنفرانس مونیخ همانند همه نشست ها هجمه های تبلیغاتی علیه ملت ما بود و مسئولان ما هم ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان همانند گذشته داشته باشند و اگر آنها بخواهند از برجام خارج شوند ما هم به وظیفه خود با اقتدار کامل عمل می کنیم .
حجت الاسلام حسینی در خطبه اول هم از حضور پرشور و خوب مردم در عزادرای ها و مراسم ایام فاطمیه قدر دانی کرد و گفت : این حضورها دشمن را شکست داده ناکام گذاشته و از بین می برد و امروز همین ارزشها مهم است که باید حفظ شود.
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.