به گزارش ایرنا، سید مصطفی آیت اللهی موسوی روز دوشنبه در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان افزود: در همه پروژه ها این آمادگی وجود دارد که با دستگاه های خدماتی هماهنگی کنیم تا روند اجرای پروژه ها به خوبی انجام شود.
وی بیان کرد: در تقاطع هوانیروز و درگیری با زمین محیط زیست، مشکل حل شده و درباره معارض دیگر نیز پیگیری ها در دست انجام است.
وی گفت: مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیاء روز جمعه در آئین افتتاح روگذر باغ ملی اعلام کردند که ظرف 2سال آینده حتی در صورت عدم تامین مالی لازم، این پروژه ها به پایان می رسد.
یکی از اعضای شورای شهر کرمان نیز گفت: این شورا و شهرداری وارث پروژه هایی است که از دوره قبل باقی مانده اند و باید سئوال کرد که چرا این تملک ها و برخی اقدامات مورد نیاز تاکنون انجام نشده است.
محمدجواد کامیاب با اشاره به اینکه برنامه اصلی برای اجرای این پروژه ها پول است، تصریح کرد: در برخی پروژه ها گیرهایی داریم که در این جلسه باید حل شوند.
یکی دیگر از اعضای شورای شهر کرمان نیز گفت: عزم و اراده بر این است که همه پروژه های شهری به سرانجام برسد و در این رابطه نیاز به عزم همگانی است و بر این اساس شهرداری، استانداری و دستگاه قضایی باید با همکاری یکدیگر این پروژه ها را انجام دهند.
میرحسینی عنوان کرد: بازتاب های اجتماعی پروژه ای که 99 درصد پیشرفت دارد نباید همه آن را زیر سئوال ببرد و حل مشکلات موجود در این راستا امکان پذیر است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه که در دادگستری کل استان کرمان برگزار شد، روند اجرای پروژه های شهری مورد بررسی قرار گرفت.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.