به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز دوشنبه در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان افزود:تشکیل شورای حفظ حقوق بیت المال به منظور بررسی پروژه های شهری کرمان به دلیل دغدغه های عمومی است که در شهر شکل گرفته است.
وی به موضوع بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی شهر کرمان از نگاه شورای حفظ حقوق بیت المال اشاره و بیان کرد: سئوال مردم این است که شهرداری و شورا چه برنامه ای برای پروژه ها دارند و مغازه داران نیز در این زمینه گلایه مند هستند.
وی عنوان کرد: تاکنون حدود 130میلیاردتومان از پول مردم برای اجرای پروژه ها هزینه شده است و در کنار آن مشکلاتی برای عبور و مرور و اختلالات در کسب و کار مردم ایجاد شده و نباید این دغدغه ایجاد شود که این پروژه ها سال ها بطول خواهد انجامید.
وی با اشاره به اینکه در مسیر اجرای پروژه های شهری راه برگشت نداریم، تصریح کرد: باید مشکلات فنی، مالی و ..... در این پروژه ها حل شود و نباید ذهن مردم درگیر این دغدغه ها شود.
وی عنوان کرد: دستگاه قضایی در جایی که مصالحه و تهاتر انجام شود استقبال می کند و هر جا مانعی از سوی شخص یا اشخاصی ایجاد شود، محکم ایستاده و مقتدرانه کمک می کند تا در کوتاهترین زمان ممکن تملک ها انجام شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمان خطاب به مسئولان مربوطه گفت: با قوت در کنار شما هستیم و از تمام ظرفیت های قانونی برای تملک های مورد نیاز پروژه های عمرانی استفاده خواهیم کرد و تامین اعتبارمورد نیاز این حوزه نیز باید انجام شود.
وی افزود: اگر اشکالاتی وجود دارد شورا باید کمک کند تا حل شود و اینکه ذهن مردم را خراب کرده و تشویش اذهان عمومی ایجاد کنیم، خسارت های بیشتری را به دنبال دارد و البته هیچکس راه اصلاح را نمی بندد و سازمان های مربوطه نیز همکاری لازم را داشته و خواهند داشت.
این مقام قضائی تاکید کرد: باید به صورت جدی از مدیران و شهرداران سابق و اعضای شورای شهر تقدیر کنیم و این پروژه ها را باید به جایی برسانیم که به بهره دهی و ساماندهی برسیم.
وی اظهار کرد: هنر این است که کارهای خوب و ارزشمندی را که درگذشته انجام داده اند را ادامه دهیم و ایرادات احتمالی آن را برطرف کنیم.
وی گفت: از مدعی العموم می خواهم با اقتدار و در کمال ارامش مسائل مربوط به پروژه های شهری را پیگیری کند و در این مسیر هر کس تخریب و تشویش اذهان عمومی ایجاد می کند، را بازخواست کند.
وی خطاب به اعضای شورای شهر کرمان اظهار کرد: مردم امانت خود را به دست شما سپرده اند و باید دید کدام مورد به صلاح مصلحت عمومی است و نمی شود با رای مردم علیه مردم اقدام کرد و باید دید چه موردی به نفع مردم است.
وی اظهار کرد: گام بزرگی برداشته شده است و اراده همه اعضای شورای شهر باید بر اتمام این پروژه ها قرار گیرد و به صورت جدی حمایت کنند.
موحد با تاکید بر اینکه آنچه در فضای مجازی درباره برخی از این پروژه ها مطرح شد، پسندیده نبود، گفت: لازم است که با همدلی و همراهی و دست در دست هم پروژه ها را پیش ببریم و دیگر صداهای متفاوت را نداشته باشیم.
به گزارش ایرنا، در این نشست که در دادگستری کل استان کرمان برگزار شد، روند اجرای پروژه های شهری مورد بررسی قرار گرفت.
7440 / 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.