به گزارش ایرنا، مسعود جمیلی کرمانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران از کاهش دید افقی در جاده های جنوب استان کرمان خبر داد و افزود:با توجه به شرایط موجود و ادامه روند وزش تند باد به ویژه در ساعات پایانی امشب شاهد کاهش دید افقی در محورهای شهرستانهای جیرفت، کهنوج، رودبار جنوب و قلعه گنج هستیم .
وی با بیان اینکه وزش تند باد سبب کاهش شدید شعاع دید و کندی عبور و مرور می شود از رانندگان به ویژه رانندگان وسائل نقلیه سنگین و کامیونهای حامل مواد سوختی و کشاورزی خواست با رعایت سرعت مطمئنه در محورهای جنوبی استان به ویژه محور رودبار - ایرانشهر و رودبار - بهادرآباد تردد کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به شدت وزش تند باد در شرق کشور و ادامه دامنه ورود گردو غبار حاصل از این تند باد به سمت جنوب کرمان احتمال افزایش میزان گردو غبار در محورها دور از انتظار نیست لذا رانندگان قبل از حرکت به سمت جنوب استان و یا خارج شدن از حوزه این منطقه به سمت استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان از سالم بودن علایم ایمنی خودروی خود به ویژه چراغهای خودرو و چراغ های راهنما اطمینان حاصل کنند.
جمیلی با اشاره به آماده باش بودن نیروهای مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل و در اختیار بودن شماره 141 این مرکز افزود: اطلاعیه های اخطاری و لحضه به لحظه راه های جنوب استان در کانال تلگرامی این اداره کل به آدرس kermanjoonub@اطلاع رسانی خواهد شد.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.