** نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در عنبرآباد گشایش یافت
فرماندار عنبرآباد در این آیین گفت: این نمایشگاه با 200 غرفه از 25 بهمن ماه سال جاری به مدت 10روز فعال است.
نادر ملایی بیان کرد: این نمایشگاه با توجه به نزدیک شدن عید نوروز و ایجاد تنظیم بازار و رقابت در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در حال برگزاری است.
**بازدید فرماندار عنبرآباد از کارخانه نیلی صنعت
فرماندار عنبرآباد در حاشیه بازدید از کارخانه نیلی صنعت این شهرستان گفت: با بهره برداری کامل از کارخانه نیلی صنعت بیش از 400 فرصت شغلی فراهم خواهد شد.
نادر ملایی افزود: شرکت نیلی صنعت از سال های قبل در این شهرستان فعال و تاکنون در زمینه راه اندازی این مجموعه با مشکلاتی مواجه بوده است.
وی اظهار کرد: با پیگیری انجام شده تسهیلات لازم به سرمایه گذار پرداخت خواهد شد تا بزودی شاهد بهره برداری از فاز اول این کارخانه باشیم.
ملایی بیان کرد: راه اندازی این کارخانه تاثیر بسیار خوبی در جنوب استان دارد زیرا سالانه در این منطقه بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می شود که می توان بخشی از این تولیدات را فرآوری کرد.
وی تصریح کرد: این کارخانه در زمینه فرآوری سیب زمینی، خرما، پیاز، گوجه وبسته بندی سبزیجات بصورت انجماد فعالیت خواهد کرد.
فرماندار عنبرآباد افزود: فاز اول این کارخانه شامل تولید رب گوجه و سردخانه به بهره برداری خواهد رسید و 80 نفر بطور مستقیم در این کارخانه مشغول به کار خواهند شد.
**فرماندار عنبرآباد از کارگاه آموزشی تولید و پرورش قارچ در این شهرستان بازدید کرد.
فرماندار عنبرآباد در این بازدید گفت: افراد متقاضی که مهارت فنی حرفه ای را در زمینه آموزش تولید قارچ دریافت کنند تسهیلات دریافت خواهند کرد.
نادر ملایی افزود: تولید قارچ در قالب شرکت تعاونی و یا تولید خانگی به عنوان فرصتی برای اشتغالزایی مورد تاکید قرار دارد و جهاد کشاورزی در این زمینه همکاری لازم را خواهد کرد.
مسئول اداره فنی حرفه ای عنبرآباد هم در این بازدید گفت: دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی با حضور 30 نفر به مدت 156 ساعت برگزار شد.
فرخی افزود: این افراد مهارت تولید و پرورش قارچ را فرا گرفتند و مهارت فنی حرفه ای برای آنها صادر خواهد شد که می توانند تسهیلات دریافت کنند.
**پیام مشترک ائمه جمعه عنبرآباد، مردهک و فرماندار شهرستان عنبرآباد برای دعوت اقشار مختلف مردم و مسئولان جهت شرکت در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهرهای عنبرآباد و مردهک
در این بیانه آمده است، در روزهایی که عطر و بوی فاطمیه دل و جان شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را آکنده از شور و شعور فاطمی کرده، رجعت سرخ پرندگان خونین بال از کربلای ایران، فضای شهرستان عنبرآباد را معطر نموده و این بار در بخش جبالبارز جنوبی و شهر مردهک میزبان 2 شهید گمنام از تبار حسینیان زمان خواهد بود.
این بیانه ادامه می دهد، به منظور تکریم و تقدیر از مقام والای شهدای گرانقدر و همچنین تجدید عهد با آرمان های حضرت امام (ره) و فرامین مقام معظم رهبری، همگان خواهیم آمد و می کوشیم تا میزبان شایسته ای برای این عزیزان باشیم.
در این بیانه آمده است، مراسم استقبال و تشییع 2 شهید گمنام در شهر عنبرآباد روز دوشنبه ساعت هشت صبح از میدان ورودی شهر (خضرآباد) و همچنین مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری این عزیزان در شهر مردهک روز سه شنبه همزمان با شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ساعت هشت و 30 دقیقه صبح از میدان قائم شهر مردهک صورت خواهد پذیرفت.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.