علی رمضانی نژاد شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: در ساعت 20:02 امشب آتش سوزی در یک باب قهوه خانه سنتی روبروی پمپ بنزین در ابتدای محور زرند رخ داد که 2 قربانی به همراه داشت.
وی افزود: با اعلام گزارش مردمی سه دستگاه ماشین آتش نشانی به همراه 12 نیروی آتش نشان در محل حادثه حاضر شدند تا توانستند آتش مهیب را مهار کنند اما متأسفانه 2 برادر جان خود را در این آتش سوزی از دست داده بودند.
رمضانی نژاد با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است پیرامون ایمنی در جهت پیشگیری از وقوع آتش سوزی توصیه کرد: کپسول آتش نشانی مناسبی در محل کار داشته باشید و در مورد نحوه استفاده از آن آموزش ببینید ضمن اینکه از انباشتن مواد آتش زا در نزدیک منابع حرارتی خودداری کنید.
همچنین رئیس مرکز هدایت و عملیات بحران سازمان اورژانس رفسنجان هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آتش سوزی به حدی مهیب بوده که متأسفانه با حضور عوامل اورژانس و دو دستگاه امبولانس نتوانستیم کاری برای احیای این دو جوان انجام دهیم .
سید محسن مرتضوی افزود: دراین حادثه 2 برادر 20 و 23 ساله به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی در دم جان باختند.
وی همچنین از حادثه دیگری بر اثر واژگونی خودرو پراید و جان باختن یک خانم 50 ساله خبر داد و گفت : این حادثه نیز عصر امروز در محور رفسنجان به زرند رخ داد.
مرتضوی افزود: این خودرو 2 نفر سرنشین داشت که متأسفانه مادر 50 ساله در دم جان خود را از دست داده و و دختر 22 ساله توسط آمبولانس 115 به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان اعزام شد.
وی تصریح کرد: حال عمومی این دختر مساعد است.
رفسنجان با 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
خبرنگار:مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.