به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در دیدار با معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده افزود: نتیجه اقدامات در خانواده به عنوان یکی از حساس ترین و مهمترین بخش های اجتماعی بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه دشمنان در پی دستیابی به اهداف خود برای سقوط نظام ها بر محور خانواده تمرکز دارد اظهار کرد: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه نقش های مهم و بی بدیلی چون نقش مادری را بر عهده دارند.
وی اظهار کرد: یکی از افتخارات مهم مردان جامعه نیز این است که سالهای زندگی خود را با مادر سپری کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: زنان در خانه نیز در نگاه و تصمیم گیری در امور بسیار نقش دارند و بسیاری از نظرات خانم ها در خانه تاثیرگذار است.
وی تصریح کرد: در نگاه دینی نیز زن و مرد در خانواده مکمل یکدیگر هستد و مرد و زن به تنهایی به طور کامل نمی توانند خانه را اداره کنند.
وی عنوان کرد: یکی از دلایل کم شدن گفت و گو در خانواده ها این است که نقش مادر در خانواده کمرنگ شده است.
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه زنان بعد از انقلاب اسلامی ایران نقش های اجتماعی پررنگ تری داشته اند گفت: زن در ابتدا باید خانواده را تحت سیطره خود قرار دهد و بعد به مسئولیت های اجتماعی خود بپردازد.
وی افزود: کاری کنید که در تربیت کودکان و توجه به فرزندان خانواده ها توجه ویژه و خاصی شود و این امر برای زنان سرپرست خانوار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه بستر کار در حوزه خانواده و زنان باید گسترده تر شود گفت: یکی از محورهای اصلی کار مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه خانواده است.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از اورژانس اجتماعی کرمان نیز بازدید و مرکز بازسازی شده مداخله در بحران اورژانس اجتماعی این شهر را افتتاح کرد.
اورژانس اجتماعی کرمان با خط 123، گشت های شهری و مراجعات حضوری پذیرایی آسیب دیدگان مسائل اجتماعی است و فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه می دهد.
این مرکز از سال 1386 فعالیت خود را در استان کرمان آغاز کرده است و کرمان تنها مرکزاستانی است که زمینه ارتباط بی سیم را نیز در این مرکز داراست و ایم امر در کشور بی نظیر است.
معصومه ابتکار' معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده امروز (سه شنبه) وارد کرمان شد.
ابتکار امروز با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کرد.
معصومه ابتکار از اورژانس اجتماعی و افتتاح مجموعه کارآفرینی 'کار با افتخار سما بانو' بازدید کرد.
نشست ابتکار با دانشگاهیان استان و جلسه با تشکل ها، نخبگان و کارآفرینان از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در کرمان است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی **
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.