به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد قاسمی زاده روز یکشنبه در آیین راهپیمایی 22 بهمن ماه در سیرجان افزود: دشمن هر هزینه ای را برای ایجاد تفرقه، چند دستگی، ترویج بی دینی و یا تلاش برای از بین بردن استقلال و هویت ایرانی می کند تا ملت ایران را از نظام اسلامی و انقلاب مایوس کند.
وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز عقب ماندگی در دوران ستمشاهی را فراموش نمی کنند اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت و استقلال در کشور وجود نداشت اما امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی، اقتدار و پیشرفت در همه زمینه ها مشهود است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، پیشرفت های همه جانبه ایران اسلامی را از برکات نظام اسلامی و استقلال کشور عنوان کرد و گفت: آمریکا می خواهد ملت ایران در جهل و نادانی بمانند در حالی که پس از پیروزی انقلاب تاکنون 2 هزار و 640 دانشگاه در کشور احداث شده که با کشورهای توسعه یافته با جمعیت بیشتر برابری می کند.
وی همچنین به تاریخ انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: مردم ایران در تمام صحنه های نظام حضور داشته و امروز نیز به ندای رهبر خود لبیک گفتند و دشمنان انقلاب هرگز نمی توانند این ملت را از انقلاب و اسلام مایوس کنند.
حجت الاسلام قاسمی زاده اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران 39 سال با قدرت مردم در برابر تهدید ها، توطئه ها، تحریم ها و ظلم ها ایستادگی کرده است.
وی گفت: آمریکا در زمان طاغوت بر ملت ایران سلطه داشت و برای حضورش در این کشور حق توحش دریافت می کرد و امروز همانندی برای مردم ایران در جهان وجود ندارد زیرا شرافت و انسانیت در وجود ایرانی ها است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: آمریکا در 22 بهمن 57 می خواست انقلاب ایران را شکست دهد لذا رژیم پهلوی حکومت نظامی اعلام کرد و امام خمینی (ره) با درایت دستور ریختن مردم به خیابانها را صادر کرد.
آیین راهپیمایی 22 بهمن ماه در سیرجان با حضور بی نظیر مردم همزمان با سایر نقاط استان کرمان از ساعت 9 صبح برگزار شد.
شهرستان سیرجان امروز شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بود و خیابانهای امام، شهید نصیری و دکتر صادقی مملو از جمعیت شرکت کنندگان در یوم الله 22 بهمن ماه بود.
راهپیمایان سپس با تجمع در چهار راه سپاه جشن پیروزی انقلاب را برگزار کردند.
این مراسم با سرود 22 بهمن توسط دانش آموزان و مرثیه سرایی به مناسبت ایام فاطمیه ادامه یافت.
سیرجان در فاصله 175 کیلومتری غرب کرمان قرار گرفته است.
خبرنگاران: محمد ایران نژاد و حامد سالاری ** انتشار: نجمه حسنی*
/3029/7435/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.