به گزارش ایرنا، مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه کرمان از صبح امروز یکشنبه و دقایقی قبل از زمان اعلام شده برای آغاز راهپیمایی در چهارراه طالقانی حضور یافتند.
همه اقشار کرمانی ها امروز آمده بودند تا بار دیگر بیرق ولایتمداری و بصیرت خود را علم کنند.
جوانان غیور، مادرانی که نوزادان خود را در بغل داشتند، پدرانی که به همراه خانواده خود آمده بودند، پیرمردهایی که فرزندان و نوه های آنها ویلچرهایشان را حمل می کردند، دانش آموزان، دانشجویان، کارگران، کارمندان، اساتید و همه و همه آمده بودند تا نشان دهند حمایت از نظام جمهوری اسلامی در گیر و دار سن و سال، زن و مرد و نوع نگاه و اندیشه های سیاسی نیست.
در کنار این حرکت و خیل خروشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسئولان حضور داشتند تا ثابت کنند مردم و مسئولان در کنار هم پایبند به ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی و همیشه مدافع نظام هستند.
پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در دستان مردم که به گردش می آید نسیم غیرت و تعصب ایرانیان است که این بیرق ارزشمند را نوازش می دهد.
همچنین پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مانند هر سال گویای حقیقت استکبارستیزی و ظلم ستیزی ملت ایران است.
کرمانی ها با سردادن شعارهایی چون 'نهضت ما جلوه ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر (س) است'، 'فاطمه آیینه قرآن بود الگوی هر زن مسلمان بود' و 'هر که فاطمه بود نور راهش نماد فاطمی بود حجابش' عزت و اعتقاد مقدس ایرانیان را به تصویر کشیدند.
'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر منافق' از جمله شعارهای راهپیمایان 22 بهمن در کرمان است.
سیل خروشان جمعیت در راهپیمایی 22 بهمن در کرمان همچنین شعار می دهند 'ملت ما متحد و یکصدا فریاد دارد مرگ بر آمریکا'، 'وصیت تمام شهیدان پیروی از ولایت است و قرآن'، 'اصالت انقلاب به نور ایمان بود ضمانت انقلاب راه شهیدان بود'، 'نام شهیدان بود نماد قدرت ما خون شهیدان بود حافظ عزت ما' و 'رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می کنیم رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می کنیم'.
اهالی 150 منطقه استان کرمان نیز امروز در حضوری خودجوش و زیبا، عشق به وطن را هجی کردند.
این مراسم ساعت 9 صبح امروز از چهارراه طالقانی به سمت میدان عاشورا آغاز شد.
تجمع پایانی راهپیمایان کرمانی تا دقایقی دیگر در میدان عاشورا برگزار خواهد شد.
تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در 22 بهمن 1357 به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2 هزار و 500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.
خبرنگاران: سمیه حسن شاهی و نجمه حسنی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.