جعفر نیکنفس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: این طرحها با اعتبار 14 میلیارد و 690 میلیون تومان بهره برداری و یا عملیات اجرایی این طرحها آغاز می شود.
وی بیان کرد: بیش از 45 درصد این طرحها از آغاز دهه مبارک فجر تاکنون افتتاح شده و این طرحها با مشارکت بخش خصوصی و طرح های دولتی بوده است.
وی اظهار کرد: بیش از 95 درصد طرح های فاریاب در دهه فجر امسال افتتاح می شود که این مهم برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است.
فرماندار فاریاب تصریح کرد: طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی فاریاب در بخش های کشاورزی، برق، آب روستایی، بهداشت، طرح های اشتغالزایی، مسکن، راه سازی و آموزش و پرورش است.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران طبق منویات رهبر معظم انقلاب به مثابه یک درخت تنومند با ریشه ای عمیق است که در طول چهار دهه گذشته به ثمراتی دست یافته که باید از آن پاسداری کرد.
وی مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی در ایران را مردمی و دینی بودن آن دانست و افزود: روحانیان، دانشجویان، کسبه و سایر آحاد جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند.
نیکنفس گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران زیرساخت های اساسی و مورد نیاز فاریاب ایجاد و در حال ساخت است.
وی افزود: زیرساخت های مورد نیاز برای جلوگیری از مهاجرت در مناطق روستایی این شهرستان ایجاد شده و در همین راستا تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت می شود.
شهرستان فاریاب با 34 هزار نفر جمعیت در فاصله 332 کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان واقع شده است؛ این شهرستان با شهرهای رودان و زیارتعلی در شمال استان هرمزگان هم مرز است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.